ثمره عشق ماماني و بابايي اميررضاثمره عشق ماماني و بابايي اميررضا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره

مسافركوچولو هديه اي از بهشت

ماه هفتم

1391/4/2 11:12
639 بازدید
اشتراک گذاری

ماه هفتم

شش ماه از اومدن من به دنیای ادما گذشت.

خیلی زود به اندازه یه چشم به هم زدن.ولی مامان و بابا یه چیز دیگه میگن.

من تو ماه قبل تونستم غلت بزنم .صداهای مختلف از خودم در بیارم. به مامانم بیشتر از قبل وابسته شدم

هرکی راه میره دلم میخواد منو بغل کنه.و لثه هام بشدت منو اذیت میکنه.

و... 

از این حرفها که بگذریم برام یه جشن کوچولو گرفتن به مناسبت6 ماهگی که 10 تا مهمان کوچولو داشتم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

من و مامان و بابام
2 تیر 91 20:56
سلام . مرسی که سر می زنید . امیررضا جان 7 ماهگیت مبارک . در پناه خدای مهربون زیر سایه ی پدر و مادر عزیزت سلامت و شاد باشی .
آبجی جان
3 تیر 91 13:14
الهی قربونت برم. چقده ناز شدی عسل طلا. حاج امیررضای آبجی.
محيا كوچولو
3 تیر 91 18:33
سلام
شش ماهگي اميررضاي كوچولو مبارك
ايشالله بسلامت بريد سفر و برگرديد يه وقت ديديد
اومديم ديدنتون


خوشحال میشیم.
مامان اندیا
4 تیر 91 2:00
هفت ماهگیت مبارک عسیسسسسسسسسسم
مامانی شیما وحدیث
4 تیر 91 14:33
به به امیررضا خان 6ماهگیت مبارک قدرمامان بابا رو بدون که هنوز 1سالت نشده واست جشن گرفتن . مامان فریده جون آپم سربزن
مامان یاسمن الیسا
5 تیر 91 13:10
ریکا جان شش ماهگیت مبارک. این از اون جشن هاست که مامان بزرگ ها واسه نوه ها می گیرن؟
رعنا (سما)
5 تیر 91 16:53
شش ماهگیت مبارک باشه امیررضای گل ان شالله زیر سایه پدر و مادر مهربونت بزرگ بشی راستی اسم پسملی منم امیررضاست ولی یک سال و سه ماه از شما بزرگتره بوس واسه امیررضا جون خوشحال میشم بیای به امیررضای منم سر بزنی
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
6 تیر 91 9:23
ببخشید اشتباه کردم. 6 ماهگیت مبارک پسر عزیزم.
سپید مامان علی
6 تیر 91 16:51
هفتمین ماه زمینی شدنت مبارک خوشگل خان...بوووس
مامان دینا جون
8 تیر 91 17:20
عزیزم هفت ماهگی مبارک.انشالا 700 ساله بشی...........بوس
نگین مامان رادین
14 تیر 91 18:43
این روزها که حادثه بیداد می‌کند دل از فراق روی تو فریاد می‌کند برگرد ای مسافر تنهایی فاطمه بانگ تو قلب فاطمه را شاد می‌کند نیمه ی شعبان سالروز ولادت یوسف فاطمه مبارک