ثمره عشق ماماني و بابايي اميررضاثمره عشق ماماني و بابايي اميررضا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره

مسافركوچولو هديه اي از بهشت

بازگشت از حج

1391/4/26 16:51
2,363 بازدید
اشتراک گذاری

حاجی امیر رضا

مدینه و مکه

نمی دانم از کجا شروع کنم. از چه بگم. سفری بیاد ماندنی. از روضه رضوان یا خانه خدا. وصف آن کار من نیست. از خونه پیامبر یا بی خانمانی دخترش، از غربت 4 امام بقیع یا ......

من همه جا رو دیدم. مدینه، مکه. من بیاد شما بودم بیاد همه ی بچه های سالم و بیمار. یاد دوستان، بی اختیار در ذهن خطور می کند.

حرفهای زیادی برای گفتن دارم ولی من خیلی خسته ام. مامانی جونم از من خسته تر است و بابایی هم که مرد سفر ما بود ....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (23)

یاسمن مامان الیسا
27 تیر 91 0:07
ریکا جان زیارت قبول. به سلامتی برگشتید انشاء اله که سالم و تندرست برگشته باشید. منتظر شنیدن خاطرات خوبتون هستیم
مامانی درسا
27 تیر 91 1:09
وای وای حاجی کوچول موچول مبارکه ...... انشاالله به سلامتی...... برای شما هم همین طور مامانی و بابایی ..... برای ما دعا کردین .....
مامان دانیال
27 تیر 91 9:40
و.ای خدای من. خوشا به سعادتتون. خیلی خوش به حالتون. چقدر عکس حاجی امیررضا قشنگ و عرفانیه. بسیار زیبا. خسته نباشید هرچندد که لذت این سفر به تمام خستگیهاش می ارزه. منتظر عکسها و خاطراتتون هستم
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
27 تیر 91 13:10
زیارتتون قبول باشه. تو که فرشته پاکی هستی و پاکتر هم شدی. برای همه نی نی های مریض علی الخصوص الینا کوچولو دعاکن. ما منتظر عکسهای بیشتری هستیم.
آبجی جان
27 تیر 91 14:39
الهی فدای اون لبخندت جیگرکم.
مامان بیتا
27 تیر 91 16:58
زیارت قبول عزیزم برای ما هم دعا کردی یا نه!!!!!!!!
مامان دینا جون
27 تیر 91 21:48
خدای من.زیارت قبول.نمیدونی وقتی عکس امیر رضارو دیدم چه حالی شدم.دلم لرزید.بی اختیار اشک از چشمام جاری شد.
سمانه مامان پارسا جون
28 تیر 91 0:15
زیارتتون قبول عزیزم
چه عکس قشنگی
خوش به سعادتون
منتظر بقیه عکسها و خاطراتتون هستم

ممنون از لطف شما ان شاالله قسمت شما بشه زودتر
مامان نازنین زهرا
28 تیر 91 0:49
سلام زیارت قبول خوش به حالت خاله جون انشالله در پناه خدا همیشه لبخند روی لبت باشه


ممنون از لطف شما ان شاالله قسمت شما بشه زودتر


مامان ریحان عسلی
28 تیر 91 1:49
سلام
زیارت خانه امن الهی بر شما گوارا باد امیدوارم خداوند سعادت مجدد سفر به سرزمین وحی را نصیب شما و این حقیر بنماید .
___________________________
خوبی حاجی کوچولو مارو هم دعا کردی ایشالا همیشه به این سفرا


ممنون از لطف شما ان شاالله قسمت شما بشه زودتر
مامان پوریا
28 تیر 91 9:38
عزیزم زیارتت قبول خیلی خوش به حالته که اینقدر زود رفتی خونه خدا رو دیدی معلومه که خیلی دوست داره عزیزم


ممنون از لطف شما ان شاالله قسمت شما بشه زودتر


محمد
28 تیر 91 13:01
زیارتتون قبول حق
ان شاءالله حج تمتع نصیبتون بشه
شادباشیدوسلامت

ممنون از لطف شما ان شاالله قسمت شما بشه زودتر
مامان امیرحسین
28 تیر 91 13:58
سلام عزیزم . زیارتت قبول باشه . خوشبحالت چه سفر قشنگی رفتی خاله . همیشه شاد و سلامت باشی .
زهرا از نی نی وبلاگ213
28 تیر 91 19:46
به به سلاااااااااااام زیارت قبول حاج آقا !
بابای ملیسا
28 تیر 91 23:21
سلام . زیارتتون قبول باشه . التماس دعا
خاله جون
28 تیر 91 23:55
سلام عزیزم زیارت قبول حاجی کوچولو با کمال میل عزیزم لینک شدی عزیز دل خاله
سمانه مامان محمدباقر
29 تیر 91 0:56
سلام عزيزم زيارت قبول ماشالله به حاجي كوچولووووو انشالله بزودي زيارت امام حسين هم قسمتتون بشه
مامانی شیما وحدیث
29 تیر 91 2:13
وای خدای من سلام خاله جون زیاتت قبول باشه عزیزم .چه سفر قشنگ ونورانی داشتی خوش به سعادتت ولی حتما مامان بیچاره رو هم خیلی اذیت کردی ولی باشه خیلی سفرشیرینی بود . ممنون عزیزم که خبرم کردی ولی کاشکی عکسای بیشتری میذاشتی بووووووووووووووووووووووووووووووس
مامان اندیا
29 تیر 91 8:49
زیارت قبول حاجی کوچولو انشاالله به سلامتی خوش به حالت همچنین زیارت مامان و بابای نازنینت که همچین سفر رویایی و بی نظیری را برا شما تدارک دیدن قبول باشه
مامان محمد و ساقی
29 تیر 91 12:49
سلام.زیارت قبول.چه عکس خوشگلی
خاله سنا
29 تیر 91 21:53
حجتون قبول ایشالا همیشه به این سفرا
سپید مامان علی
2 مرداد 91 14:07
زیارتت قبول حاجی امیر رضا
در انتظار مهدی یار
6 مرداد 91 1:30
ای جانم.زیارت قبول حاجی تازه از سفر اومده...خدا حفظت کنه...