ثمره عشق ماماني و بابايي اميررضاثمره عشق ماماني و بابايي اميررضا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره

مسافركوچولو هديه اي از بهشت

حج

1391/4/8 22:52
2,637 بازدید
اشتراک گذاری

سفر به خانه دوست

خیلی خوشحالم که اولین سفرم رو با خانه خدا پاگشا میکنم.

این رویاییست که داره به حقیقت تبدیل میشه. آخه من شش ماهیه که در دنیای شما بزرگا فقط دنیا رو دیدم. میخوام برم خانه خدا و باز دوباره خوبیها رو ببینم. دعا کنین من و مامانو بابایی سالم بریم و برگردیم.

دوستای عزیزم من نایب الزیاره شما میشم. یه آرزو کنین و براتون دعا می کنم. ما شب سه شنبه 12 تیر مدینه هستیم. و 17 تیر مکه هستیم. من چون مثل شما پاک و عاری از گناه هستم احرام ندارم .

التماس دعا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان یاسمن الیسا
10 تیر 91 22:56
وای به سلامتی عزیزم خوشا به سعادت شما و مامانی و بابایی لطفا دعا کن همه بچه ها سالم باشن و هیچ مادری بچه اش رو بیمار و مریض نبینه
آبجی جان
12 تیر 91 10:37
آخ جون من اولین نفری هستم که بازدید کردم ونظر می دم و آرزو می کنم و تو برام دعا می کنی. برام خیلی دعا کن داداشی. تو پاک و معصومی. برای فرج دعا کن و برای سعادت و خوشبختی و موفقیت من و همه جوونا. انشاا.. به سلامت برگردین.
مامان پوریا
17 تیر 91 8:57
امیدوارم به سلامت بری و بیای عزیزکم
سپید مامان علی
2 مرداد 91 13:46
انشاءالله به سلامت
مامان فری مهر
3 مرداد 91 22:02
عزیزم یاد سفر خودم افتادم که 5 سال پیش رفته بودم کاش زودتر می فهمیدم و التماس دعا میخواستم حیلی برام جالب بود که دقیقا روز تولد فری مهر 12 تیر شما مدینه بودید کاش ماهم بریم 3 تایی

مرسی خاله جون. خدا قسمت دوباره کنه براتون. اگه آرزو کنین حتما میرین با فری مهر جون