ثمره عشق ماماني و بابايي اميررضاثمره عشق ماماني و بابايي اميررضا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

مسافركوچولو هديه اي از بهشت

مشغله فکری

1391/3/20 13:11
904 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه نینی های ناز وبلاگی

خیلی وقته که بهتون سر نزدم فکرکنم یه 20 روزی میشه.دلم براتون خیلی تنگ شده بود و از دوستهای گلم که با نظراتشون من رو شرمنده خودشون کردند معذرت میخوام .

اخه این روزها مامان و بابا دارن واسه سفر بزرگی که در پیش داریم اماده میشن. مخصوصا مامانی که قبل رفتن باید خیلی کارهارو انجام بده بخاطر همین وقت زیادی واسش نمیمونه که به وبلاگ سرکشی کنه.

این روزها مامان و بابایی تنها مشغله فکری شون منم که چطور با من به این سفر برن که بهترین بهره رو از سفرشون ببرن.

 راستی با عرض شرمندگی و خجالت فراوان به باباجونی خودم روز پدر بهش تبریک میگم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان متین
22 خرداد 91 15:18
وای عزیزم حالا نمی گی کجا می خوای بری؟ خارج از کشوره؟
مامان دانیال
23 خرداد 91 10:44
به سلامتی کجا تشریف می برید؟؟ پیشاپیش خوش بحالتون. امیدوارم خوش بگذره
مامانی درسا
28 خرداد 91 1:29
فک کنم دارید میرید مکه آره عزیزم ..... انشاالله خوش بگذره ....... اگه حدسم درسته التماس دعا ....برید و به سلامتی برگردین .....


ما شاءالله خوب حدس زدی خاله
مامان دینا جون
29 خرداد 91 11:40
هنگام سرور کاینات است امشب هنگام گرفتن مراد است امشب بفرست مدام بر محمد صلوات زیرا که بهار صلوات است امشب عیدتان مبارک
سمانه مامان پارسا جون
1 تیر 91 1:44
خوش به سعادتون واسه ما هم دعا کنید