ثمره عشق ماماني و بابايي اميررضاثمره عشق ماماني و بابايي اميررضا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

مسافركوچولو هديه اي از بهشت

خونه تكوني

1390/7/29 10:08
1,193 بازدید
اشتراک گذاری

تميز كردن اتاق مسافر كوچولو

ابتدا صحنه ناراحت كننده اي بود ولي خوب همه با آن كنار اومديم و در نهايت روز خاطره انگيزي شد.

امروز ماماني يك كارگر گرفت و وسايل خودشون رو از اتاق من بيرون كردن و اتاق من رو تميز كردن و من يه كم ناراحت شدم چون احساس كردم دارم جاي اونا رو تنگ مي كنم ولي اين خواسته مامان و بابا جون است كه من اتاق مجزا داشته باشم. حالا ديگه من يه اتاق خالي دارم. اين اتاق به زودي قراره پر از وسايلي باشه كه بهش ميگن "سيسموني". 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

هدا
3 آبان 90 6:40
سلام فریده جون . ممنون که به فرشته کوچولوی من هم سر زدی. آتریای من هم 2 دی قراره که به دنیا بیاد. ایشالا همه نی نی ها سالم به این دنیا پا بذارن )
mamane amirali
15 آبان 90 18:26
salam.be salamati ishallah.movazebe khodeto nini bash.
نگین مامان رادین
24 آبان 90 0:40
دست مامان وباباییت درد نکنه که قراره برات یه اتاق خوشگل درست کنند.