ثمره عشق ماماني و بابايي اميررضاثمره عشق ماماني و بابايي اميررضا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

مسافركوچولو هديه اي از بهشت

هفته سي و سوم

1390/8/24 18:28
568 بازدید
اشتراک گذاری

عيد غدير مبارك

سلام بر تمامي ني ني هاي با حال و دوست داشتني.

هفته هاي آخر لگد پراني به شكم مامان بيچاره ام در حال اتمام است و من خوشحالم از اينكه مي خواهم زندگي جديدي را آغاز كنم. هر چند مامان و بابا از دنيا برام زياد تعريف نكردند ولي ميگن كه با آمدن من چهره دنيا تغيير ميكنه. راستي عيد سعيد غدير خم مبارك باد.

تغييرات اين روزها

ماماني در حال كپل شدن است. 

من در حال رسيدن به وزن 2 كيلو گرم هستم.

بابا حيران و سرگردان در بازار و فروشگاه ها است.

مامان بزرگها در حال دوخت و دوز و خريد هستند.

دختر عموها همچنان جوياي اسم من هستند.

دكور اتاق من در حال شكل گيري است.

دختر عمو مريم كه همسايه روبروي ماست شبهاي تعطيل به خونه ما مياد و براي خودش نظراتي درباره اسم و دكور اتاق مي ده. امشب با برچسبهاي ميكي موس و پو به خونه ما اومد.

مريم دختر عمو مسافر كوچولو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

نگین مامان رادین
24 آبان 90 0:43
علي در عرش بالا بي نظير است علي بر عالم و آدم امير است به عشق نام مولايم نوشتم چه عيدي بهتر از عيد غدير است؟ عیدتان مبارک علی همیشه یار ویاورت باشه ایشا الله به حق علی صحیح وسالم به دنیا بیایی . مرسی که به ما سر زدید ما هم شما رو لینک می کنیم.
مامان مریمـ(مامان ایلیا گلی)
24 آبان 90 7:35
عزیز دلم ایشالا نی نی ناز شما هم به سلامتی دنیا بیاد ما هم چون توی ماه رمضان فهمیدیم که من باردارم اسم گل پسرم رو ایلیا گلی گذاشتیم. امیدوارم هر اسمی انتخاب میکنی نامدار باشه
مامان گیلاس
25 آبان 90 12:04
سلام ممنون که به ما سر زدین. مه رو با اسم گیلاس مامان لینک کنین و بگید که با چه اسمی لینکتون کنم. انشالله مسافر کوچولوتون سالم و تندرست به دنیا بیاد.
مسافر
27 آبان 90 18:48
نام این بسیجی را فراموش نکنیم محمد حسن ثابت قدم
مامان محمد پرهام
28 آبان 90 10:24
سلام به نظرتون اسم کودک شما چقدر می تونه برای اطرافیان مهم باشه؟ آخی!خوب شاید بچه اند و دوست دارن بدونن؟!! خوش نام باشه الهی.
مامان دینا
28 آبان 90 23:17
سلام .ایشالا که این چند روز هم تموم میشه و گل پسرشما هم به سلامتی به دنیا میاد .چقدر این لحظه ها شیرینن
مامانی شیما وحدیث
29 آبان 90 14:55
سلام مسافرکوچولو .عیدت مبارک عزیزم چقدرکارسرمردم ریختی هااااااااااااااااااااا ایشالا که به سلامتی پات وبه دنیای زشت وزیبای مابذاری . به این مامانت بگو وقت کرد به ماهم یه سری بزنه بااااااااااااااااشه
نگین مامان رادین
2 آذر 90 1:53
سلام،کجایید؟ چرا خبری از تون نیست.


صفورا
2 آذر 90 16:00
سلام مسافرکوچولو. انشااله به سلامتی بیای و باعث خوشحالی همه بشی. مامان مسافر کوچولو لینکت کردم ( مامان کنجدی )