ثمره عشق ماماني و بابايي اميررضاثمره عشق ماماني و بابايي اميررضا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

مسافركوچولو هديه اي از بهشت

شمارش معكوس

1390/9/27 11:19
561 بازدید
اشتراک گذاری

خبر مهم !

قراره يكي از مهم ترين اتفاقهاي زندگي در روز چارشنبه 30 اذر ماه در خانواده ما رخ بده.

ان شاالله قراره روز چارشنبه ساعت دو و نيم بعد ازظهر من و مامانم به اتاق عمل بريم و از اين حالت، هم ماماني راحت بشه و هم من. من چهارشنبه ميام:

تا زندگي جديدي رو در آغوش گرم بابايي ومامانم تجربه كنم.

تا اولين شب چله رو تو بغل ماماني باشم.

تا بعد از نه ماه با يه جيغ بلند البته با گريه بگم ماماني دوست دارم.

تا .....

و حالا شماره معكوس آغاز شده    

 4  

3

2

1

 تو رو خدا براي سلامتي من ومامانم دعا كنين كه بسلامتي به دنياي قشنگ تون پا بزارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامانی درسا
27 آذر 90 11:18
ای جان .داری میای خداروشکر . انشالله به سلامت زمینی بشی عزیزم . آره مامانی از آسمونی بودنت دیگه خسته شده بود. مامان جون حواست به خودت این نی نی عزیز باشه و برای رفع استرست فقط فقط به قرآن خدا پناه ببر و فکرکن که چند روز دیگه دوست داشتنی ترین چیز تو زندگیت رو توی بغلت میذارند و از شیره وجودت اونو تغذیه میکنی . منتظر خبر سلامتی خودت و نی نی هستیم . به بابایش بگید حتما" مطلب بذاره ما منتظریم . یک دنیا

مرسي خاله جون. از اينكه به فكر ما هستي با اين مطلب شما هم من و هم مامانيم روح جديدي گرفتيم.

نگین مامان رادین
28 آذر 90 23:39
قدم رو چشم بیا که همه منتظرتیم تا روی ماهت و ببینیم.
مامان طاها
29 آذر 90 15:35
سلام.الهههی.یه فرشته دیگه داره به دنیا میاد.ایشالا به سلامتی عزیزم
مامان محمدجواد
29 آذر 90 16:31
ایشالله که فردا رو به سلامتی بگذرونید . هردوتون