ثمره عشق ماماني و بابايي اميررضاثمره عشق ماماني و بابايي اميررضا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

مسافركوچولو هديه اي از بهشت

هواي برفي

1390/9/4 21:32
1,272 بازدید
اشتراک گذاری

زمستان در پاييز

 من كه قاطي كردم چهار فصل سال كدوم اند. آخه شنيده بودم تابستان خيلي گرم، پاييز هواي معتدلي داره، زمستون سرد و برفي و بهارهم زيبايي و طراوت و هواي خوبي داره.

پاييز امسال كه رسيد سردي هم با ماه آبان اومد و  جالبه كه چهارم  آذر هم اولين برف از راه رسيد. بابا جوني ميگه من به ياد ندارم كه تو شهرمون (علي آباد كتول) پاييز برفي داشته باشه و زمستانها هم به ندرت برف مياد. ماماني ميگه پا قدم مسافر كوچوي ماست كه باران و برف سرازير شده. حالا من كه قراره 10 دي بيام، ببينيم اون روزها چقدر برف و .... 

 اين عكس رو بابا جوني روز جمعه 27 آبان ماه موقع  پياده روي هفتگي گرفته بود و به من و ماماني نشون داد. آخه بابا جوني هر هفته ورزش صبحگاهي داره و به كبودوال ميره.

 عكس بالا رو بابا جوني 27 آبان ماه ، يعني درست يه هفته قبل گرفته، آخه بابا هر هفته صبح روزاي جمعه ميره پياده روي و هي عكس ميگيره مياره من و ماماني نگاه مي كنيم. اما اين هفته سه نفري رفتيم و عكسهاي زير رو گرفتيم. 

  الان كه اين مطالب رو نوشتم دماي هوا 0 درجه سانتي گراد و هواي سرد از در و ديوار وارد خونه ميشه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

من و تو
4 آذر 90 22:13
من هم لینکتون میکنم عزیزم
نگین مامان رادین
5 آذر 90 0:40
وای خدا جون چه مناظر خوشگلی خوش به حالتون که تو همچین جای با صفایی زندگی می کنید.