ثمره عشق ماماني و بابايي اميررضاثمره عشق ماماني و بابايي اميررضا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

مسافركوچولو هديه اي از بهشت

شب قدر

1390/5/29 14:34
425 بازدید
اشتراک گذاری

اولين تجربه شب قدر

سلام ني ني هاي دنيا. ديشب شبي بي نظير بود. تا حالا تجربه نكرده بودم. شب قدر بود. سراسر معنويت. نماز مخصوص شب قدر. ذكر و ...مامان جوني ميگه فردا شب هم شب قدر. بايد خودم رو آماده كنم براي اون.

مامان جونم با توجه به شرايط سختي كه داره باز هم ديشب موقوع دعا هواي منو داشت. باباجونم هم تو يكي از دعاهاش چند دفعه اسم منو برد. اينكه اونا به خدا چي گفتند يه راز.

دوستان كوچولوي من ، فردا شب به ياد من هم باشيد.                                                                              niniweblog.com           

niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان بهاره
30 مرداد 90 10:13
سلام مامان مهربون مسافر كوچولو ... خوش بحال ني ني با اين مادر مهربونش خدا براي هم نگهداره انشاءا..، ني ني ما از ني ني شما 1 ما كوچكتره فقط يك سوال داشتم دقيقاً چند هقتگي ني ني جنسيتش معلوم شد؟؟؟ منم يك حسي دارم ولي منتظرم ببينم درست از آب درمياد يا نه ؟؟ التماس دعا داريم خيلي، مواظب خودتون باش


مرسي از توجه و عنايت شما. هفته 18 اب سونوگرافي هدفمند بهتره
خاله نرگس
30 مرداد 90 12:50
سلام خاله جون چطوری ؟ من دوست مامانی ام دوست دوران دانشگاهش که خاطرات خیلی قشنگی رو باهم داشتیم .وامیدوارم دوستیمون تاابد پایداربمونه. وقتی خبر اومدنت رو شنیدم خیلی خوشحال شدم. همیشه برای آمدنت دعا می کردم ان شالله به موقعش نه به زودی درنهایت صحت وسلامت پابه دنیای قشنگمون بزاری فقط مامانی رو خیلی اذیت نکن منتظردیدن صورت ماهت هستم
نرگس
30 مرداد 90 12:54
سلام بابایی ومامانی نی نی کوچولو ازصمیم دل تبریک میگم بهتون به خاطر کاکل زری تون خوشحال شدم وبتونو دیدم خیلی جالب و قشنگه مث بچه تون مواظب نی نی کوچولوی ما باشید التماس دعا
نرگس
30 مرداد 90 13:21
راستی یادم رفت لینکت کردم

دوست داشتی لینکم کن با نام مسافر


مامان نفس طلایی
31 مرداد 90 15:54
سلام مسافر کوچولو از بهشت ما رو هم با دل پاکت دعا کن