ثمره عشق ماماني و بابايي اميررضاثمره عشق ماماني و بابايي اميررضا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

مسافركوچولو هديه اي از بهشت

لحظه های شیرین کودکی

1391/11/12 17:59
1,870 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه

من تازگی ها یاد گرفتم واسه هر اشنا و غریبه ای که میبینم اخم کنم.البته اخمم همراه یه لبخند کوچولوست واسه همین همه بهم میخندن.

ودیگه اینکه این روزها هم حرف گوش کن شدم و هم اشیای دور و برم رو دارم میشناسم مثلا وقتی مامانی میگه امیررضا توپ رو بیار یا دیدت(سه چرخه) کو میرم پیشش و هلش میدم.

راستی من یه فوتبالیست حرفه ای هم شدم .شوت هایی که میزنم همش در حد تیم ملیه.

عاشق موزیک شدم با هر صدایی که از لپ تاب بابایی بلند میشه زودی بلند میشم و با خنده و فریاد طرفشون میرم.

حالا از لحظه ای شیرین ازار و اذیتمم بگم موقعی که بابایی از دانشگاه میاد خسته و کوفته میخواد بخوابه میرم رو سرش و با ترفند خاصی شروع به کشیدن مو و دماغ و گوشهاش میکنم.

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

سپید مامان علی
13 بهمن 91 1:02
هزار ماشاءالله به این پسر شیرین بازیگوش حسابی آتیش میسوزونی فدای لبخند همراه با اخمت براز بابایی بخئابه گناه داره
سمانه مامان پارسا جون
14 بهمن 91 11:31
زنده باشی گل پسر شیرین و شیطون توی کابینت چه کار میکنی؟
بابا حسن
16 بهمن 91 15:39
سلام امیررضا جان خوبی عمو جان؟ خیلی با عکس های زیبات شاد شدم. لبخندت خیلی قشنگه. ما هنوز دخترمون به دنیا نیومده اما منتظرشیم. واسش دعا کن هرچی باشه تو خیلی وقت نیست از بهشت اومدی. بازم بهمون سر بزن.
محيا كوچولو
18 بهمن 91 18:30
سلام حاجي اميررضا 14 ماهگيت مبارك ميبينم خوب حساب بابايي رو ميرسي و شيرينكاريهاتم بيشتر شدن
مامان رامتین
18 بهمن 91 23:19
وای الهی قربونت برم خاله. وای با دیدن عکسات یاد بچگی های رامی افتادم. عزیزم. عزیزم عکسای تو باغتوئ دیدم. ساکن شمالین؟ قربونت برم. مارو دعوت نمیکنی واس تعطیلات؟
مامان کرمعلی و براتعلی
22 بهمن 91 20:47
وای عزیزم. چه قشنگ می خندی. فدای دندونات شم. به وبلاگ کرمعلی و براتعلی هم سری بزن. دو قلوهای ما الان دو سال و نیم شدن.
مامان رامتین
22 بهمن 91 20:48
جوابمو ندادیا؟ بیام واس تعزیلات شمال؟


آدرس رو درست وارد کن لطفا تا وبلاگتون رو ببینیم
مامان کرمعلی و براتعلی
25 بهمن 91 0:03
حتما به وبلاگمون سر بزنید.
زنعموی گلیجان از لاهیجان
25 بهمن 91 0:05
وای وای وای چه گول پسریفدات بوشم قند عسل