ثمره عشق ماماني و بابايي اميررضاثمره عشق ماماني و بابايي اميررضا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره

مسافركوچولو هديه اي از بهشت

چند تا عکس

1391/12/25 22:11
1,265 بازدید
اشتراک گذاری

عکس های خبر ساز

1- این عکس من و امیر حسین(هم پسر عمه و هم پسردایی) هستش که خیلی ها میگن من شبیه اونم. لبته عمو بزرگم هم ادعا کرده شبیه منه ولی عکسی از اون در دسترس نیست. آخه اون الان 50 سالشه.

2- من و محمد امین (پسر عمو هادی) که بلبل زبونه ولی الان مقابل من ساکته.

3- من و 2 تا پرنده خونه دوست بابایی (عمو جمیل)

4- بهار به علی آباد کتول رسید

 ٥- بهار 1390

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

یاسمن مامان الیسا
28 اسفند 91 8:06
نوروز پاسداشت عشقهای کوچکی است که زنده مانده اند و روز تعظیم در برابر عشق های بزرگی که عظمت را کوچک می دانند. فریده جون و مسافر کوچولو سال نو مبارک
نرگس مامان باران
16 فروردین 92 19:26
سلام عزیزم سال نو مبارک دخمل من باران مظفری تو جشنواره نوروزی آتلیه سها شرکت کرده ممنون میشم اگه به وبلاگمون بیایی و به لینک مستقیم آتلیه بروید و امتیاز 5 رو بدهید مرسی سایت آتلیه http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=6