ثمره عشق ماماني و بابايي اميررضاثمره عشق ماماني و بابايي اميررضا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

مسافركوچولو هديه اي از بهشت

چهارده ماهگی

1391/11/2 23:01
953 بازدید
اشتراک گذاری

چهارده تا سلام

من تو این ماه مهارتهای حرکتیم زیاد شده مثلا میتونم هفت هشت متر بدون اینکه زمین بخورم راه برم

مامان و بابام واسه هر کار جدیدی که یاد میگیرم دایم برام اسفند دود میکنن

واز کارهای جدیدم اینکه وقتی میبینم مامانی غرق نگاه کردن به تلویزیونه میرم از همون جلو دکمه خاموش رو میزنم و براش میخندم.

راستی من این روزها حالم زیاد خوب نیست اخه باز با ویروس سرماخوردگی در گیرم شدم.

کلمات جدید

مامان= مامی

بابا=بابی .ددی.بب

بقیه شم تو یه پست جدا براتون میزارم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان دینا جون
4 بهمن 91 20:43
وای چه گل پسری همین طوری به کارات ادامه بده و نذار مامانی tvببینه خوووووب
مامان فافا
4 بهمن 91 21:00
سلام به امیر رضای عزیزم.تبریک میگم اینهمه پیشرفتو خاله نبینم مریض بشی گلم.انشاالله زود زود خوب میشی در ضمن اجازه بده مامان سریالهاشو ببینه
آبجی جان
4 بهمن 91 21:54
سلام. گلمممممممممم. بازم طبق معمول من اولین نفری هستم که از وبلاگت دیدن می کنم. عشقم چندتا عکس جدید هم بذار. برای برگشتنم به ایران و دیدن روی ماه تو لحظه شماری می کنم. بوووووووس


سلام. خیلی وقته نیومدین. منتظرتونیم. اینجا هوا بیست
نگین مامان رادین
5 بهمن 91 18:13
قربونت بشم که روز به روز داری اقا تر میشی قدم هایی که بر می داری استوار باشه و رو به سوی موفقیت و پاکی ها
محيا كوچولو
7 بهمن 91 21:16
سلام حاجي اميررضا و عمو زيد و خاله فريده خوبين همه؟ سرما خوردگيت خوب شد ايشالله؟ تا ميتوني بيشتر از اين شيرينكاريها انجام بده چهارده ماهگيتم مبارك چه زود ميكذره
مامانی درسا
11 بهمن 91 2:55
هزار ماشاالله و چهارده تا علیک سلام به امیررضای عزیزم ....... منتظر بقیه شیرین کاریات میمونیم ...... انشاالله بزودی خوب شی عزیزم
سپید مامان علی
13 بهمن 91 1:04
چهارده ماهگیت مبارک آقا کوچولو آفرین که قدمهات بیشتر شده ماشاءالله
فاضل
25 بهمن 91 0:08
سلام. من فاضل هستم. از جلین. خیلی خوشحالم که یه علیابادیر تو اینترنت پیدا کردم. آبشار کفودبالتان خیلی قشنگه. ما همه ساله میاییم اونجه