ثمره عشق ماماني و بابايي اميررضاثمره عشق ماماني و بابايي اميررضا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

مسافركوچولو هديه اي از بهشت

سفرنامه حج

1391/5/1 12:59
581 بازدید
اشتراک گذاری

سفرنامه حج

مکه:

از همون لحظه اول من پسر ارام و سر به راه شدم.

توی هواپیما همش خواب بودم

مسجد شجره : قسمت اقایون

دم غروب درب ورودی مسجدالحرام بغل باباجونمم

طبقه دوم مسجدالحرام روبه روی خانه خدا (این بالا هواشخیلی از پایین گرمتر)

مامان و بابا که نوبتی طواف رفتن یه روز صبح منو  بردن هم طواف بدن هم صفا و مروه رو ببینم.

روبه روی کعبه

اینجا روبه رو کوه صفا بغل مامانی هستم

لابی هتل :عمو محمدرضا پیشم موند تا مامان و بابایی شام بخورند بعداز شام حرکت به سمت فرودگاه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامانی درسا
2 مرداد 91 1:20
هزار ماشاالله ماه شده پسرم مثل گل ..... حاجی کوچول ما چاکریم
آبجی جان
2 مرداد 91 13:52
ماشاالله تو عکس آخری اصلا معلوم نیست بابایی داره خودکشی میکنه که امیررشا حواسشو ببره پیش بابایی!!!!!!!!!!!11
سپید مامان علی
2 مرداد 91 14:09
خدا چقدر این فرشته رو دوست داره که اولین جا بعد از زمینی شدنش خانه خودشو قسمتش کرده...دوست دارم عزیزم...واسه ما هم دعا کن که قسمتمان شود
در انتظار مهدی یار
6 مرداد 91 1:28
واااااااااااااااای خدا چه فرشته نازی تو چه جای خوبی...کلی انرژی گرفتم..
در انتظار مهدی یار
6 مرداد 91 10:57
با دیدن عکس کعبه کلی گریه کردم.چقدر نزدیک...
مامان آندیا
11 مرداد 91 1:03
ماشالله حاجی کوچولو
مامان فافا
15 مرداد 91 10:35
عزیزم زیارتت قبول ماشاالله....چقدر ماهه این گل بسر
شمیم
8 شهریور 91 12:23
الهییییییییییی چه ناززززززززززززه ماشالا زیارتت قبول حاجی کوچک کاش برامون دعا میکردی خدا حتما دعای زایر کوچولوی ما رو اجابت میکنه بااجازه لینکتون کردم