ثمره عشق ماماني و بابايي اميررضاثمره عشق ماماني و بابايي اميررضا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره

مسافركوچولو هديه اي از بهشت

تولد امير رضا جون

1390/10/5 21:57
552 بازدید
اشتراک گذاری

پایان نه ماه انتظار

بالاخره منم مثل تمام نینی های اسمونی دیگه  بعد از نه ماه , زمینی شدم. اخیش چقدر سخت بود از اون فضای بهشتی جدا شم موقع اومدنم کلی گریه کردم ولی وقتی واسه اولین بار تو بغل مامانی رفتم اون ارامش رو با هیچی دیگه عوض نمی کنم. لحظه غیرقابل توصیفی بود. احساس خستگی میکنم انگار باید بیشتر بخوابم.

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان آرشيدا قند عسل
30 آذر 90 23:42
قدمت مبارك باشه قهرمان كوچولو چه ناز خوابيدي خوش اومدي به دنياي پر از هياهوي ما سالم باشي
محيا كوچولو
1 دی 90 0:11
قدم نو رسيده مبارك. هر سال شب يلداتون با يه خاطره خوب همراه ميشه@
مرسي دوست خوبم.
نرگس جون
2 دی 90 11:17
امیررضا جون تولدت مبارک،آخ جون یه همبازی پیدا کردم


مرسی نرگس خانم. دعا کن زودتر بزرگ شم و باهم بازی کنیم
مامانی درسا
2 دی 90 18:52
مبارکه . خوش اومدی عزیزم به زندگی بابا و مامانت صفا آوردی . خدا همیشه همیشه حافظت باشه پسرم .


از اینکه دوستانی مثل شما دارم خوشحالم.
مامان مانی جون
2 دی 90 21:55
تولدت مبارک
به دنیا خوش اومدی


مرسي از لطف شما
صفورا( مامان کنجدی )
6 دی 90 11:03
سلام به امیررضای کوچولو . تولدت مبارک به دنیا اومدنت مبارک . انشااله که سالم و سلامت باشی.
مامانی درسا
7 دی 90 2:48
مامانی خبری ازت نیست . پس عکس های نی نی کو . زودتر بذارید دلمون غش رفت .
نگین مامان رادین
8 دی 90 2:17
قدم نورسیده مبارک ایشاالله صد سال کنار هم با خوشی زندگی کنید.مامانی زود تر عکس نی نی رو بزار که دلمون پر میکشه واسش
مامان امیرعلی
12 دی 90 11:42
سلام عزیزم.تبریک قدم امیررضا مبارک.مواظبش باش.مرسی که به ما سر میزنی.بازم میام ببینم امیررضا چقدر بزرگ شده.هر سوالی داشتی ازم بپرس.
مامان غزل
14 دی 90 22:09
سلام. بهتون تبریک می گم. چه اسم قشنگی. انشاا.. همیشه سلامت باشه.
مامان طاها
8 بهمن 90 13:38
تولد گل پسرتون مبارک.ايشالا خوش قدم باشه.ببوسيدش