ثمره عشق ماماني و بابايي اميررضاثمره عشق ماماني و بابايي اميررضا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

مسافركوچولو هديه اي از بهشت

ماه هفتم

1390/6/29 23:24
1,423 بازدید
اشتراک گذاری

ماه هفتم

چند روز ديگه ماه هفتم بارداري مامان جونم شروع ميشه و من بجاي ماماني دچار استرس دوران بارداري شده ام. آخه از مامان جونم به خاطر اين همه اذيت و دردسرها خجالت مي كشم.ولي چه كنم كه

نيازهاي غذايي من بيشتر شده، وبه خاطرهمينه كه  دفعات غذا خوردن ماماني بيشتر شده.وگرنه ماماني قبل از من اين همه پرخوري نمي كردniniweblog.com

با اين وجود دارم كامل ميشم و چيزهاي جديد از زندگي رو درك مي كنم. تازه متوجه پرستاري ها بابا جوني شدم كه نشون ميده مسوليت مردها سنگينه و فكر كنم من هم در اينده با آن مواجه خواهم شد. niniweblog.com

يكي از برنامه هاي بعد از تولدم اينه كه مامان جونم رو اذيت نكنم و لي بجاش بابا جوني رو اذيت كنم، مثلا نذارم بخوابه.  پشت سر هم پوشك بخره و .....

ني ني وبلاگيها برام دعا كنين.

 niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان امیرعلی
29 شهریور 90 1:00
به سلامتی ان شاالله فارغ میشی که مادر بودن خیلی شیرینه.مواظب خودتون باشید.


مرسي از محبت شما مامان مهربون. اجاز است لينكتون كنم؟
مامانی شیما وحدیث
29 شهریور 90 1:07
سلام مامان فریده جون .
من مامانی دوتا دخمل ناناسی هستم .من ودخملام براتون دعا میکنیم که به سلامتی نی نی تون به دنیا بیاد .
دوست داشتین به ماهم سربزنید


مرسي عزيزم. خيلي خوشحالم كردين. حتما بهتون سر ميزنم. اجازه ميدين لينكتون كنم؟
فاطی
29 شهریور 90 11:06
سلام منم برات دعا میکنم
مامان پارسا (شاهزاده کوچولو)
29 شهریور 90 14:57
سلام ممنون بهمون سر زدی اگه لینکم کنی خووشحال میشم