ثمره عشق ماماني و بابايي اميررضاثمره عشق ماماني و بابايي اميررضا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره

مسافركوچولو هديه اي از بهشت

زبان حال بابا و مامان

1390/6/31 23:20
1,178 بازدید
اشتراک گذاری

زبان حال بابا و مامان

مي خوام براتون از حال و روز بابايي وماماني بگم.

راستي راستي اين ادم بزرگها چقدر عجيبن!!!براي رسيدن به چيزي كه ميخوان چقدر نقشه ميكشن وحرف ميزنن و تاوقتي بهش نرسن ول كن ماجرا نيستن.

همين بابا ومامان من از وقتي كه فهميدن من قراره دي ماه پيششون بيام و وارد جمع دونفره شون بشم سر ازپا نميشناسن.تا بيكار ميشن همش از ارزوهاشون ميگن و در مورد من صحبت ميكنن. كسي هم نيست بهشون بگه اي بابا شما خسته نشدين از حرفهاي تكراري در مورد يه موجودي كه هنوز بينتون نيست صحبت ميكنيين...مگه دنياي شما ادما چطوريه كه برا اومدن من اينقدر لحظه شماري ميكنين؟

يه جمله از بابابزرگ و مامان بزرگ ياد گرفتن همش تكرار ميكنن كه ني ني كوچولو تا وقتي پدر و مادر نشي نمي دوني ما چي ميگيم .

بي انصافيه كه از شنيدن ارزوهاشون ناراحت شم، بالاخره من ني ني مامان فريده و بابا زيدم و براشون از تمام عالم مهمترم. و به قول خودشون ستاره اسمونشونم .(اين  راز هم بين من و شما ني ني وبلاگيها بمونه) .هرچند محاله كه ني ني ها، روحشون  در مورد اين چيزها خبر دار بشه يا بفهمن كه اصلا مهم بودن و ستاره كسي بودن يعني چي ؟!!

خداكنه همه نيني هاي تو راه سالم و به موقع به دنيا بيان.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مهنوش
1 مهر 90 14:05
سلام ممنونم کاز دعای قشنگت..الهی نی نی شما هم به سلامتی بیاد تو بغلتون....منم لینکتون کردم....