ثمره عشق ماماني و بابايي اميررضاثمره عشق ماماني و بابايي اميررضا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

مسافركوچولو هديه اي از بهشت

درباره اسم من

1390/6/6 0:20
1,589 بازدید
اشتراک گذاری

اسم من چيه؟

اسم من چند روز هست كه شده سئوال برو بچه هاي فاميل. دختر عموها يكسره از باباجوني و مامان جونم اسم منو مي پرسن اما اونا قول دادن كه اسم من، فقط بين ما سه نفر باشه تا روز تولدم. آخه بابا جوني ميگه تا اين مرحله فهميدم تولد بچه 5 مرحله شگفت انگيز داره: 1- وقتي خود پدر و مادر ميفهمند كه صاحب بچه شدن 2- وقتي كه خبر بچه دار شدن رو به فاميل ميدن 3- وقتي خبر پسر يا دختر بودن بچه رو ميدن 4- وقتي اسم بچه رو ميخوان به فاميل بگن 5- از همه مهمتر اينكه در هر مرحله دكتر به پدر و مادر ميكه بچه تون سالم

در هر حال من از اسمي قشنگي كه باباجوني و مامان جونم برام انتخاب كردند خوشحالم چون حقم كه اسم خوبي داشته باشم. از اونها ممنونم كه با مراجعه به سايتها و كتابها اين اسم رو برام گذاشتند:

http://www.sabteahval.ir

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

فاطمه شيخ عمو
24 شهریور 90 12:57
سلام پسر عموي تپلو!!
وبتو ديدم . بد نبود . اسمت چيه؟

تپلو بابات خيلي سوتي ميده!!


سلام دختر عمو
يه شب بابام با مامانم در مورد سوتي هاي تو صحبت مي كردند و من هاي خنديدم هاييييييييييي.دختر عمو بابام ميگه عموشيخ خيلي سوتي داره قراره با سوتي هاي بابات يه كتاب جوك بنويسه