ثمره عشق ماماني و بابايي اميررضاثمره عشق ماماني و بابايي اميررضا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره

مسافركوچولو هديه اي از بهشت

شیر مامان بای بای

1392/7/24 0:43
2,580 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلهای نازنین

این شب عید قربان بخت وبلاگمون باز شد و من اومدم تا حال و احوالی کنم و آپ بشم.

شیر مامانی بای بای

مامانی و بابایی با ترفندهای مختلف من رو 2 ما و 10 روز زودتر از شیر مامانی محروم کردند و بماند که من کمی ناز نازی و بد اخلاق شدم ولی از طرفی غذا خور شدم و ....

شب اول تا ساعت 4 و نیم

شب دوم از 5 صبح تا 7

و شب سوم از ساعت 6 تا 7 بیدار بودم

و  کم کم عادی شد.

کارهای جدید

صندلی رو میگیرم و توی ظرف شوری و آشپزی کمک مامان میکنم.

یه تاب جدید خریدم به قول خودم "اپ بازی" میکنم.

هر روز باید خونه بابا بزرگ برم و خبر مامان بزرگ و بابا بزرگ و عمه جون رو بگیرم

لغات و جملات جدید

بابا بشین

بابا بریم عمه

غذا میخوام

آتیش

خانوش یا همان خاموش

دکتر

نرگس

محسن

لام یا همان لامپ

اینجا

اونجا

خانوم

 

من دیگه بزرگ شدم آره مردی شدم برا خودم

 

پسندها (1)

نظرات (6)

محيا كوچولو
24 مهر 92 22:11
سلام خاله و عمو زيد خوبين؟ عيدتون مبارك ايشالله سال ديگه عيد قربان شما هم مسافر سرزمين وحي باشين چرا به بچه ظلم ميكنيد آخه؟
مرجان مامان آران و باران
26 مهر 92 15:02
اخیییییییی به سلامتی بهتر اگه بزرگتر میشد سخت تر میشد عزیزمم
چقدرم بامزه حرف میزنهههههههه


مرسی لطف دارین
الهام بانو
27 مهر 92 12:42
به سلامتي عزيز دلم ماشاءاله مرد شدي رشيد و زيبا دوقلوها هم يواش يواش بايد با شير خوردن خداحافظي كنن حاجي كوچولو التماس دعا
سمانه مامان پارسا جون
28 مهر 92 13:34
به سلامتی گلم بزرگ شدی دیگه خیلی سخته ولی بزودی و شیرینی میگذره
مامان امیرعلی
29 مهر 92 13:36
سلام امیرضاجون آفرین به مامانی تو کارای خونه کمک میکنی
من که میترسم امیرعلی رو از شیر بگیرم چه جوری گرفتیش عزیزم؟


سلام عزیزم
کار سختی نیست. صبح همون روز از خودم جدا کردم و فرستادم خونه بابا بزرگش. وقتی برگشت خسته بود نهار خورد و خوابید و تا آخر شب سرگرمش کردم و با شکم سیر خوابید ولی ساعت 1 بهونه گرفت و باز خوابید تا 4 صبح هی بیدار شد
فردا هم 2 دفعه خبر شیر رو گرفت ولی من بهش شیر عشل و شیر گرم میدادم
آب میوه زیاد بخوره چون تشنه میشه
مامان امیرعلی
1 آبان 92 16:06
ممنون عزیزم یه سوال دیگه امیرعلی الان یه سال وده ماهشه به نظرتون الان از شیر بگیرمش یا تا 2 سالگی صبر کنم؟؟