ثمره عشق ماماني و بابايي اميررضاثمره عشق ماماني و بابايي اميررضا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره

مسافركوچولو هديه اي از بهشت

بیست و یکمین ماهگرد

1392/6/27 13:03
2,193 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستای گلم 

تقریبا این چهل روزی که بهتون سر نزدم واسه خاطر این بود که مشغول رفتن به جشن های فامیل بودم از جشن عقد ابجی جان (دختر عمو) گرفته تا عروسی فامیل های مامان و بابایی  که همچنان ادامه داره...

 

به قول بابا جونم ایشاا... همیشه به شادی

اخر هر هفته ما یا سیارودبار خونه ییلاقی عمو محمدرضا بودیم یا خونه عمو علی در افراتخته

 

 

تو این ماه من عاشق نقاشی کشیدن شدم  و جالبه بدون اینکه به من طرز مداد گرفتن رو یاد بدن خودم  به طور صحیح تو دست میگیرم.

 

 

این ماه هم مثل بیست ماه قبل یا شاید هم زودتر از بقیه ماه ها گذشت 

پسندها (1)

نظرات (2)

مامانی درسا
13 مهر 92 1:21
بیست و یکماهگیت مبارک عزیزم خوشحالم به شادی و چشن گذشته امیدوارم همیشه خوش باشین در کنار هم
نگین مامان رادین
16 مهر 92 18:16
کاش کودک بودم تا بزرگترین شیطنت زندگی ام نقاشی روی دیوار بود، ای کاش کودک بودم تا از ته دل می خندیدم نه اینکه مجبور باشم همواره تبسمی تلخ بر لب داشته باشم ، ای کاش کودک بودم تا در اوج ناراحتی و درد با یک بوسه همه چیز را فراموش می کردم روزت مبارک فرشته ی کوچولوی دوست داشتنی