ثمره عشق ماماني و بابايي اميررضاثمره عشق ماماني و بابايي اميررضا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

مسافركوچولو هديه اي از بهشت

خدا حافظ

1391/9/24 22:38
778 بازدید
اشتراک گذاری

خداحافظ پاییز

پاییز رو دوست دارم چون در آن متولد شدم.

پاییز رو دوست دارم چون بسیار زیباست.

پاییز رو دوست دارم چون جشن تولد من در آن است.

 اما خدا حافظ پاییز زیبا و خدا حافظ صفرسالگی.

راستی من در تدارک جشن تولد یکسالی هستم. فعلا شمارش معکوس شروع شده و تا شب یلدا شب شماری میکنم.قراره از روز شنبه خرید رو شروع کنیم. در خدمتیم.

امروز رفتیم بیمارستان خبر آبجی مریم (در عمو) رو گرفتیم و از اونجا رفتیم کبودوال تا چند تا عکس پاییزی بگیریم. جاتون خالی.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

ninipics
26 آذر 91 11:10
با سلام و عرض ادب اگه مایلین از نوزاد در خواب شیرین شما یا بستگان شما عکس های خلاقانه و حرفه ای در محیط ارام منزل شما یا آتلیه عکاسی ما برای همیشه به یادگار باقی بماند، مقدمتان را برای بازدید از وب سایت خود به دیده می نهیم... امیر رضا جونه ناز و دوست داشتنی منتظرتیم www.ninipics.blogfa.com
مامان متین
28 آذر 91 21:28
وای وای تولدت مبارک. چه کلاه ناز و با کلاسی داری عزیزم.
مامان دینا جون
28 آذر 91 22:42
یک سالگیت مبارکه گل پسرتا باشه از این تولدها باشهعکسهات هم مثل خودت قشنگن.عکس اول بسیار زیباست
مامانی درسا
29 آذر 91 3:37
ای جووووووووووونم به امیررضای پاییزی مثل پاییز زیبایی عزیزم تولدت مبارک ....... انشاالله همیشه سالم وسلامت باشی گلم ....... 120 ساله شی قند عسل
مامان حسین جون
29 آذر 91 9:49
سلام تولدت مبارک عزیزم ایشالله 120ساله بشی
مامان رادین
29 آذر 91 15:26
سه قدم مانده به یلدا. به شبی خاطره انگیز وبلند. به سپیدی. به زمستان. و اناری که دلش قصه ی یک رنگی است. یلدای دلت شاد...!
رجبی
29 آذر 91 17:19
سلام دوستان. من طراحي تقويم کودکان انجام مي دهم لطفا به وبلاگ من هم سر بزنيد. شايد بتونم کمکتون کنم.
مامان پریا
29 آذر 91 20:44
ای جانم چه بچه نازی . کوچولوی خوشگلم تولدت مبارک. هزار سال زنده باشی.
مرجان مامان آران
30 آذر 91 0:55
تولدت مبارک عزیزمممممممممممم یلداتون مبارککککککککککککککککککککک