ثمره عشق ماماني و بابايي اميررضاثمره عشق ماماني و بابايي اميررضا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

مسافركوچولو هديه اي از بهشت

جورواجور

1391/10/23 22:40
455 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام به بچه های  ناز نینی وبلاگ

این که میگم جورواجور به خاطر مظالب مختلف این پستمه چون من تصمیم گرفتم تمام پست های تاخیر افتاده رو تو این پست جبران کنم.

 

مروارید های جدید(شیشتایی ها)

تعداد دندون های من به شیش تا رسید و تو عکسی که مامانی گرفته کاملا معلومه

 

دومین ارایشگاه

این عکس نشون میده که من چقدر تو ارایشگاه اروم بودم البته فقط 10 دقیقه اول

 

هدیه مامان بزرگ

این سه چرخه رو مامان مامانی برا جشن تولدم بهم هدیه داده و من عاشق شدم

 

لجبازی کودکانه

من تازگی ها یاد گرفتم لجبازی کنم وحرف خودم رو به کرسی بشونم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

مامان کوثری
18 دی 91 19:01
با سلام با طراحی تقویم 92 با عکس کودک عزیزتان و طراحی انواع تم های تولد در خدمت شما هستیم \\ طرح های جدید تقویم ما را حتما ببینید http://temparti.blogfa.com/
مامانی شیما وحدیث
19 دی 91 12:55
وای خدا چه عکسای نازی ازامررضا خان گذاشتی مامانی چه دندوناییییییییییییییییییییییییی چه هدیه ی نازی عکسا خیلی قشنگ بود به ماهم سربزن
مرجان مامان آران
19 دی 91 14:58
عزیز دلم مبارکههههههههههه هم دندون خوشگلت هم سه چرخه نازت هم موهات
مامان امیرعلی جیگر
21 دی 91 11:05
پس تو هم به جمع 6 تایی ها اضافه شدی .
من و مامان و بابام
22 دی 91 13:48
سلام عزیزم. راستی تولدت مبارک اما با یکمی تاخیر .مرواریدهای جدیدت هم مبارک باشه .
مامان هدی
24 دی 91 13:23
سلام عزیزم: ممنون که به وبلاگمون اومدی. راستش نمی دونم چجوری راهنماییت کنم .... من خودم خیلی درس خوندن رو دوست دارم... مادر و پدرم.همسرم و مادر شوهرم هم خیلی منو تشویق کردند ... بچه رو می زارم پیش مادر شوهرم و میرم کلاس . گاهی اوقات هم مادرم سرکار نمیرن و از نی نی مواظبت می کنند. کلا هم آدم تنبلی هستم...نمی دونم چجوری میرسم کارای خونه رو انجام بدم. همین.(واقعا چقدر من کمک دهنده هستم...) ببوس کوچولوتو.تولدش هم با تاخیر مبارک. راستی اگه خواستی تقویم هم درست می کنم.
مامانی درسا
26 دی 91 3:38
میگم مامان فریده همه رو با هم میگی نمیگی ما از ذوق مرگ میشیم مبارکش باشه تموم چیزای خوبی که پستش نوشتی ...... دختری منم شیشتایی شد ....... قربونش برم ببوسش
مامان شايان
30 دی 91 15:35
سلام زودي خودتوو برسون به وبم كاري مهم پيش اومده
سپید مامان علی
13 بهمن 91 1:05
شش تا شدن مرواریدهات مبارک باشه به به آقا امیر رضا رفته آرایشگاه و سر و سامانی به موهای نزش داده (ایشالا آرایشگاه دامادیت) دست مادربزرگت درد نکنه چه هدیه قشنگی