ثمره عشق ماماني و بابايي اميررضاثمره عشق ماماني و بابايي اميررضا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

مسافركوچولو هديه اي از بهشت

سفر مشهد

1391/7/28 18:19
605 بازدید
اشتراک گذاری

مشدی امیر رضا

4 روزی که به سرعت برق و باد گذشت. اینقدر خوش گذشت که نفهمیدم این سفر کی تموم شد. این اولین مشهدی بودم که رفتم. این اولین سفری بود که با بابا بزرگ و مامان بزرگ و عمه فاطی  رفتم. مامان و بابام با رعایت تموم جوانب منو راهی کردن. البته من خودم فهمیدم که باید اذیتشون نکنم. تو ماشین حسابی می خوابیدم. وقتی گرسنه میشدم زیاد مامانو اذیت نمی کردم. 

قبلا شنیده بودم بابا بزرگ و مامان بزرگ خیلی خوش سفرن. حالا من اینو تو سفر دیدم.

میگن بسیار سفر باید تا پخته شود خامی. من حالا دیگه از حالت خامی در اومدم و پخته هستم.

من هرچی از حرم بگم کم گفتم. از رواق امام خمینی بگم کم گفتم. از صفای نماز جماعت حرم، از بوی گلاب و عطر حرم. من عاشق امام رضا شدم. 

امیر رضای! خراسان منو عاشق خودش کرد. من بزودی به اونجا میرم. 

این عکس در صحن قدس گرفته شد 

این عکس در صحن گوهر شاد گرفته شد

رواق امام خمینی

 لابی هتل

 

این عکس هم نهار مسیر بازگشت در بابا امان است

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

سپید مامان علی
26 مهر 91 13:48
مشهدی امیر رضا زیارتت قبول کوچولوی دوست داشتنی....خوش به سعادتت به چه جاهای خوبی میری...خیلی ماهی...خیلی دوست دارم...همه عکسات خیلی قشنگ شده عزیزکم
محيا كوچولو
26 مهر 91 19:26
سفر بخير حاج اميررضا زيارت قبول پسر خوش سفر
مامان آندیا
4 آبان 91 23:08
زیارت قبول حاجی کوچولو بووووووووووووس
سمانه مامان پارسا جون
9 آبان 91 12:22
11 ماهگیت مبارک گل من زیارتت هم قبول عزیزم چقدر عکست نازه