ثمره عشق ماماني و بابايي اميررضاثمره عشق ماماني و بابايي اميررضا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

مسافركوچولو هديه اي از بهشت

ده ماهگی

1391/7/2 8:52
633 بازدید
اشتراک گذاری

من فرزند پاییزم

دوستان من سلام

تابستان تموم شد و گرما هم رفت. پاییز زیبا رسید. من پارسال 8 ساعت از پاییز رو تجربه کردم (متولد روز اخر آذر) . من حالا ده ماه دارم و کمی احساس بزرگی می کنم هر چند وزنم زیاد نشده ولی بزرگی به عقله ومن هم آره......

من چند روزه که خودمو واسه فامیا لوس میکنم و همه میگن اون امیر رضا قدیم که فقط گریه میکرد چی شد. 

بدون تعارف من با حال شدم.

من اسباب بازی ها رو دارم کشف میکنم. من تمام تلفنهای فامیلا رو تست میکنم و اونا گاردهای مختلف برا کوتاه کردن دست من از تلفن درست میکنن. 

حالا یه چند تا عکس میذارم تا حالشو ببرین.

من عاشق شما هستم.

 

 

این عکس هم برا آبجی جان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (12)

مامان فافا
2 مهر 91 11:55
سلام عزیزم.ماشاالله چقدر بزرگ شدی. ده ماهگیت هم مبارک باشه عزیزم. انشاالله پاییز خوبی داشته باشید
محيا كوچولو
2 مهر 91 18:24
ده ماهگيت مبارك اميررضا كوچولو عكساتم خيلي خوب بود همه كارها را ياد كرفتي فقط مونده راه افتادن
در انتظار....
2 مهر 91 22:03
سلام ممنون مامان حاجی کوچولو.ماشالله خیلی ناز شده.نبودید؟من چند بار خدمت رسیدم ولی نبودید شما.دلم براتو تنگ شده بود...
محمد
3 مهر 91 8:33
شادباشید وسلامت
مامان دینا جون
6 مهر 91 20:05
تو را هر لحظه می خوانم/ رضا جانم، رضا جانم منم مست ولای تو/ گدایم من گدای تو نهادم سر به پای تو/ رضا جانم، رضا جانم … میلاد نور مبارک
در انتظار....
11 مهر 91 19:49
سلام ممنون... خیلی وقت بود نبودید...خصوصی می ذارم..
مامان رادین
15 مهر 91 2:47
ماشالله جه پسر نازی ولی مامان امیررضا کم لطفی نکن بچمون از لحاظ رشد جسمی هم مثل رشد عقلیش خوب بوده (بزنم به تخته)
مامان فافا
16 مهر 91 22:42
هر کودک ، گلدانی ست که از زیباترین گل های معطر ، خانه ها را به نزدیکت ترین بهارها گره زده است . امیر رضا جان روزت مبارک گلم
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
17 مهر 91 14:47
عزیز دلم روزت مبارک
مامان آندیا
19 مهر 91 0:02
روزت مبارک عزیز خاله ماشالا بزرگ شده آقا شده
سپید مامان علی
20 مهر 91 16:11
ای جاانم که با حال شدی....میری سراغ مدت و اسباب بازیهات....خیلی ملوس شدی
سمانه مامان پارسا جون
23 مهر 91 17:07
وای چه عکسهای نازی دلم رفت اون لپای خوشملتو میبوسم عزیزم