ثمره عشق ماماني و بابايي اميررضاثمره عشق ماماني و بابايي اميررضا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

مسافركوچولو هديه اي از بهشت

حرکات جدید

1391/6/26 12:07
2,112 بازدید
اشتراک گذاری

دس دسی

اوایل ماه نهم بلاخره تونستم دس دسی کنم.البته قبلا هم میتونستم ولی الان هروقت مامانی و بابایی بهم میگن امیررضا دس دسی منم براشون انجام میدم کلی هم ذوق میکنن.

بای بای

این کاروهم چند روز بعد از دس دسی  تونستم کنم.هرکسی  میخواست از خونه ما بره من کلی گریه میکردم .مامان و باباجون برای اینکه منو بخندونن این کار رو بهم یاد دادن.

وایستادن

دیر وز هم تونستم به تنهایی البته با کمک دیوار و مبل و میز و پاهای ادما رو پاهام بایستم. نه خیلی مستقل ولی از نشستن بهتره. توی ماشین هم معمولا سرپام.

و عاشق دنبال کردن مورچه ها با انگشت اشارمم.

عکس های مربوط به پست امروزم رو در اولین فرصت براتون میزارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

سپید مامان علی
26 شهریور 91 19:56
فدای دس دسی کردن و بای بای کردن جوجوی ناناز....امیدوارم همیشه محکم و استوار روی پاهات بایستی
شمیم
26 شهریور 91 23:16
الهیییی چه زود شروع کردی به راه رفتن خاله جون مبارکه حالا دیگه زحمتای مامانت دوبرابر میشه میدونی چرا؟ اخه وقتی شما نی نی های ناز راه میفتین باید ما ، مامانا چهارچشمی مواظبتون باشیم که نیفتین خدای نکرده نازززززززززی بوش
مامان امیر حسین کوچولو
27 شهریور 91 0:20
سلام مامانی خوبید خوشید ممنون که به یادمون هستید ما هم دلمون واستون تنگ شده بود امیر رضاجونو ببوسین .
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
27 شهریور 91 11:22
عزیز من بزرگ شدی و یه عالمه کار جدید یاد گرفتی. انشالله دانشگاه رفتنت.
مامی امیرحسین
28 شهریور 91 5:33
الهی چقدر بزرگ شدی عزیزم.خیلی وقت بود نیامده بودم اینجا.ماشالا چه ژسمل آقایی شدی برای خودت.حرکات جدیدم مبارکه
آبجی جان
28 شهریور 91 14:24
سریعتر لطفا!!!!!!!!!!!!! عکساتو میگم عشقم.
آجی فاطمه
30 شهریور 91 15:02
سلام داداشی. دلم واست تنگ شده. اما این مدرسه لامذهب داره شروع می شه. امیررضا دست دسی کن!!!!!!!!!!!! دلم برا دست دسیت تنگ شده. بوووووووووووووووووس
مامان دینا
1 مهر 91 23:10
سلام به گل پسری .چه کارهایی یاد گرفتی عسلم