ثمره عشق ماماني و بابايي اميررضاثمره عشق ماماني و بابايي اميررضا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

مسافركوچولو هديه اي از بهشت

اولین مهمونداری

1391/6/7 0:01
2,276 بازدید
اشتراک گذاری

مهمانی به نام محیا

این سعادتیه که آدم مهمون داشته باشه. چه بهتر از این که مهمونی از بهشت باشه. محیا دختر کوچولو و بامزه ای است که باباش با بابام یه 14 سالیه که رفیقن. اونا تو اردبیل زندگی میکنن (اما اردبیلی نیستن). امسال هم اومدن خونه ما. من اولین تجربه مهمون داری را داشتم. خودمو آروم نشون دادم. مامانی رو اذیت نکردم. البته محیا یه وبلاگ خوبی داره که  من اونو تو لیست خودم قرار دادم.

اینم یه عکس از من و محیا که عاشق خندیدنه 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

محيا كوچولو
7 شهریور 91 13:14
سلام عمو زيد خوب پيشدستي كردي عكسهاي ما رو زودتر منتشر كردي
مامان فافا
7 شهریور 91 13:47
این طور که امیر جون دست گذاشته روی پای محیا خانم معلومه که خیلی مهمون نوازه
سپید مامان علی
7 شهریور 91 14:51
ای جااانم.....فدای تو مهماندار کوچک و مهربون بشم
طاهره مامان امیرعلی
9 شهریور 91 13:09
سلام.وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگه،تبریک میگم بهتون.امیرعلیه من تو جشنواره ی آتلیه سها شرکت کرده و به رای شما شدیدا احتیج داره.اگه به وبلاگش سر بزنین یه پست گذاشتم که آدرس جشنواره است اگر روش کلیک کنین مستقیم به سایت جشنواره میره.اسم پسملیه من امیرعلی مرادیان هست.بهش رای بدین و مارو خوشحال کنین.امیدوارم بتونم لطفتونو جبران کنم.
زهره مامان آریان
9 شهریور 91 21:51
چه پسر مهمون نوازی.
آجی
12 شهریور 91 20:37
سلام داداش مهربونم. عکسای قشنگتو توی مشهد دارم میبینم. فدا فدا. چه جیگری شد آخر این تسو!!! بوسسسسسسسسسسسسسس آجی جان-آجی باطی-عمه باطی