ثمره عشق ماماني و بابايي اميررضاثمره عشق ماماني و بابايي اميررضا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

مسافركوچولو هديه اي از بهشت

سفرنامه حج

1391/5/1 13:07
785 بازدید
اشتراک گذاری

سفرنامه حج

مدینه

این عکس رو صبح زود گرفتیم. گنبد خضرای حضرت رسول که هر روز به دیدنش میرفتیم

من از ساعت سه ونیم صبح بیدار بودم. بعد از عکس بالایی من یه کمی خوابیدم.

شب در مسجدالنبی

مامانی با زن عمو و عمه رفتن روضه رضوان من با باباجونی منتظرشیم

 

من در بازار یه جورایی خودمو سرگرم میکردم تا بابایی و مامانی برام خرید کنن.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

ما (من و گاهی بابا)
30 تیر 91 19:58
چه پسر با نمکی ! قبول باشه زیارتت عزیزم
مامان رادین
30 تیر 91 22:52
حجت قبول حاجی کوچولو. ببین خدا چقدر دوست داره که اینقدر زود به خونش دعوتت کرده...
ساراي محمدسجاد اينا
31 تیر 91 4:15
سلام زيارت قبول حاجي....
ساراي محمدسجاد اينا
31 تیر 91 4:16
لينکيده شديد...
مامان فرنيا
31 تیر 91 12:58
عزيزم زيارت قبول خوش به سعادتت با اين سن كم دعوت شدي خانه خدا
مامان هدی سادات
31 تیر 91 13:42
سلام: به به...زیارتا قبووووووووووول... برای ما هم دعا کردی محمدرضا جونی؟؟؟؟؟؟ جواب چی رو ندادم عزیزم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چی پرسیده بودی گلم؟
سپید مامان علی
2 مرداد 91 14:08
حاجی کوچولو ما هم دعا میکردی...انشاءالله همیشه زیارت جاهای خوب نصیبت بشه فرشته آسمونی
مامان دینا
3 مرداد 91 1:48
واااای عزیزکم زیارتت قبولمن که بادیدن این عکسها اشکم سرازیر شد.ایشالا قسمت همه بشه