ثمره عشق ماماني و بابايي اميررضاثمره عشق ماماني و بابايي اميررضا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

مسافركوچولو هديه اي از بهشت

سیاه رودبار

1391/2/9 22:55
3,042 بازدید
اشتراک گذاری

ییلاق

جمعه منو مامانی و باباجونی رفتیم ییلاق عموجونم در کوه سیاه رودبار.

هوای خیلی با حال بود ولی من خودمو لوس می کردم و گریه می کردم.

بابای و مامانی از دست من کلافه شدن و ما زودی اومدیم. به اونا خوش نگذشت ولی برا من تجربه خوبی بود.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

مامان دینا
10 اردیبهشت 91 0:01
وااای که چه جای قشنگی امیدوارم به مامان وبابا هم خوش گذشته باشه .آخه پسر به این نازنینی چرا گریه کرده
آبجی جان
10 اردیبهشت 91 10:10
سلام نفسم. چقدر ماه شدی! خوب چرا انقد گریه می کنی بلا؟ شاید دلت برا آبجی جان تنگ شده؟ خوب به بابایی بگو بیاردت تهران آبجی جانو ببینی؟؟


سلام ابجی جان دعا کن بزرگتر بشم تا بیام پیشت. می بوسمت بای
بابای امیرحسین
10 اردیبهشت 91 23:20
ممنون از نظرتون. دلگرم تر شدم.انشالله این پسر ناز و معصوم شما یکی از همون مردا بشه. بهش بگین عمو اول خط مقدم پیشرفت علم و دانش منتظرشه.زودتر بزرگشه و خودشو برسونه
محيا كوچولو
11 اردیبهشت 91 23:23
اينم خودش يه جور خوش گذشته بابايي
مامان دانیال
12 اردیبهشت 91 9:50
مرسی که به وبلاگ ما سر زدید و نظر دادید . وبلاگتون رو دیدم بسیار زیباست. هزار ماشااله چه پسر خوشگل و خوشتیپ و نازی داری. خدا حفظ کنه. من هم شما رو لینک کردم
مامان دینا جون
12 اردیبهشت 91 11:36
آخه پسر به این خوشگلی چرا باید گریه کنه؟عزیزم وقتی میری گردش بخند و بازی کن تا هم به تو هم به مامان و بابا خوش بگذره.
خاله دنیا
12 اردیبهشت 91 15:10
خدا حفظش کنه پسر نازی دارید معلومه که اونجا بهش خیلی خوش گذشته
مامانی درسا
13 اردیبهشت 91 11:16
ای جونم این قند عسل ماشاالله چه ماه شده ....... او ییلاق کوه سیاه هم فوقالعاده س ..... این تاج سر رو ببوس
خاله دنیا
16 اردیبهشت 91 9:09
عزیزم هزار ماشاا.. اصلا بهش نمیاد بچه شلوغی باشه حتما کلافه شده بود عزیزم منم شما رو لینک کردم
عمه آتنا
19 اردیبهشت 91 20:26
همیشه به تفریح گل پسر
نگین مامان رادین
20 اردیبهشت 91 21:50
قربون تو بشم که هر روز داری ناز تر و دوست داشتنی تر میشی،ایشاالله همیشه خوش باشید
مامان طاها
22 اردیبهشت 91 0:52
ماشالا مرد شدی.خوشکل بودی خوشکلتر شدی
محمد
21 شهریور 91 14:44
سلام پسرخوشگلی دارین؛خداواستون نگهش داره؛من یکی ازبچه وای روستای سیاهرودبارم؛واسه اشنایی بیشترمیتونین به وبلاگم سربزنید؛خوشحال میشم