ثمره عشق ماماني و بابايي اميررضاثمره عشق ماماني و بابايي اميررضا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

مسافركوچولو هديه اي از بهشت

رو به فردا

1391/2/6 22:50
1,519 بازدید
اشتراک گذاری

یه کم از خودم میگم 

 

من 4 ماه و 5 روزمه. دکترم میگه رشدم نرماله. اما همه میگن خیلی ریزه. بابام میگه بچه ی ریز خیلی خوبه. آخه وقتی میریم جایی بابایی منو بغل میگیره.

دل دردام کمتر شده ولی بعضی وقتها حالمو میگیره.

بابام با صداها و اداهای مختلف منو ساکت میکنه.

از ترس مریض شدن تا حالا سفر درست و حسابی نرفتم ولی دارم آماده یه سفر بزرگ میشم.

مامانم بعضی وقتها به بابام میگه امیررضا خسته م میکنه.

من شبا ساعت 12 میخوابم تا ساعت 8 صبح ولی هر سه ساعت سوخت گیری می کنم.

روزا یه کم با مامانی بازی می کنم و با بابایی میریم تو حیاط

بابایی میگه چون از بچگیش عکس نداره باید از من هر روز عکس بگیره

امیر رضا و گلهای حیاط

امیررضا و عروسکها

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان دینا
7 اردیبهشت 91 1:55
هزارماشالا به این قندعسلهمیشه به گردش.امیدوارم بهتون خوش بگذره.عکسات هم قشنگ بودن .عکسی که بین عروسکها هستی رو خیلی دوست دارم
مامان یاسمن الیسا
7 اردیبهشت 91 8:48
به به چه پسملی شدی واسه خودت. دیگه وقتشه که عکس قسمت معرفی سایت را برداری و یه عکس جدید وخوشمل بذاری
مامان محيا
7 اردیبهشت 91 10:37
سلام خانومي.خوبي؟اگه دل دردهاي پسرتون به خاطر كوليك باشه ميتونيد با رعايت بعضي نكات اين مشكل رو كاهش بديد. حتما خودتون ميدونيد غذاهاي نفخ دار مثل حبوبات يا بادمجون مشكل رو بيشتر ميكنه.پس بهتره كمتر مصرف كنيد يا حبوبات رو از روز قبل خيس كنيد. همراه با غذاتون حتما زيره مصرف كنيد هم شيرتون زياد ميشه هم دل دردهاي پسرتون كمتر ميشه. همراه با ماست، نعنا و پونه مصرف كنيد. انشااله هر چه زودتر تموم ميشه. من خودم اين روزها رو تجربه كردم و ميدونم كه برا يه مادر ديدن ناارومي بچه چقدر سخته.
دوست مامان
7 اردیبهشت 91 12:20
گفتمش نقاش را ازغربت ‎زهرا بكش / ناله كرد و با قلم يك چادر خاكي كشيد / گفتمش پس غربت زهرا كجاي نقش بود؟ / گريه كرد و زير چادرغنچه اي پرپر كشيد.
مامان امیرناز
7 اردیبهشت 91 16:45
سلام عزیزم چه عکسای خوشگلی گرفتی نازم راستی مامانی اهل کدوم شهرین؟


ما از دیار استان گلستان علی آبا کتول
مامان دینا جون
8 اردیبهشت 91 14:03
اقا پسر یه ماه دیگه که غذا خوردن رو شروع کنی تپل مپل میشی.عکسات خیلی عالیه.
عمه آتنا
19 اردیبهشت 91 20:27
خیلی خوردنیههههه
مامان راد ین
27 اردیبهشت 91 17:46
خدا حفظش کنه نازه و ریزه