ثمره عشق ماماني و بابايي اميررضاثمره عشق ماماني و بابايي اميررضا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

مسافركوچولو هديه اي از بهشت

روز مادر

1391/2/22 14:17
1,577 بازدید
اشتراک گذاری

 

روزت مبارک فرشته ی مهربون

امیرضا احمدی    زید احمدی 

چکیده

من و بابایی می خواهیم در این مطلب روز زن رو به مامانی تبریک بگیم.

کلمات کلیدی:

زن، مادر، فرشته، بی ریا

مقدمه

چندین وقته که تو ایران روز تولد حضرت فاطمه(س) رو  روز زن می نامند و به همین مناسبت پدر، پسر و دختر و عروس و داماد و ... برای مادرشون هدیه می خرن تا یه جوری یه خسته نباشی به اون بگن.

مواد و روشها

در مدت یک هفته اخیر من و بابایی فکرامونو رو هم ریختیم که برا مامانی چی بخریم. تا اینکه بابا یک کارت هدیه بانکی برا مامانی هدیه گرفته. کاری به مبلغش ندارم چون هر چی که بشه در مقابل مامانی کمه.

نتیجه

امیررضا: مامانی جون لحظه های خوش من موقعی که کنار تو هستم و با صدای ضربان قلبت آرامش میگیرم. دوست دارم بزرگ بشم و فقط جبران خوبیهاتو کنم.

نتیجه گیری

من و بابایی به تو وابسته شده ایم و به عشق تو زنده ایم.

روزت مبارک نازنین

منبع

امیر رضا و زید. روزهای خوش زندگی ما

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (15)

محيا كوچولو
22 اردیبهشت 91 14:13
سلام
مقاله شما براي ارائه بصورت شفاهي در همايش ني ني وبلاگيها پذيرفته شد
منم روز مادر رو به شما تبريك ميگم




مامان علی
22 اردیبهشت 91 15:29
مامان امیررضای عزیز: ممنون از اینکه به وبلاگ علی سر زدی.ماشااله امیررضا جون هم خیلی ناز و با نمکه خدا حفظش کنه
نگین مامان رادین
22 اردیبهشت 91 21:46
مادر، مادر... نمی دانم معنای این واژه را در کجا جستجو کنم؟ در زلال اشک؟ بخشندگی خورشید؟ سرسبزی بهار؟ دلنشینی نگاه لیلی؟ روزت مبارک
بابای امیرحسین
22 اردیبهشت 91 21:55
خیلی ابتکار قشنگی بود. در این همه مقالاتی که تا الان خونده بودم این یکی تک بود.بفرستین ژرنال تایید میشه! خوبه تو نتایجش چندتا از شکل های مطالعه را هم قراربدین(تریپ کانت داورا واسه مقاله)مثل عکسای امیر حسین یا از این عکسایی که متحرکه و نوشته مادر روزت مبارک.Your article is accepted as it"
مامان اندیا
22 اردیبهشت 91 22:56
میلاد دختر نبوت ،همسرولایت،مادرامامت بر شما مبارک
مامان دانیال
23 اردیبهشت 91 8:57
زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه "مادر" است زیباترین خطاب "مادر جان" است "مادر" واژه ایست سرشار از امید و عشق واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید روزت مبارک مادر . . . تقدیم به مادر مهربون امیررضا جان
خاله دنیا
23 اردیبهشت 91 10:40
ای لطیف ترین گل بوستان هستی، ای باغبان هستی من، گاهِ روییدنم باران مهربانی بودی که به آرامی سیرابم کند. گاهِ پروریدنم آغوشی گرم که بالنده ام سازد روزتون مبارک
مامان الینا
23 اردیبهشت 91 12:38
بایدازعشق بسازم غزلی قابل تو غزلی ناب وصمیمانه به وزن دل تو دلی از جنس بهار است که تقدیم تو باد سبز باشی ودلت خانه ی پاییز مباد روزت مبارک
مامان دینا جون
23 اردیبهشت 91 15:02
بارانی از عشق و کمی هم ستاره ارزانی تویی که در تبار معصومانه‌ی نگاهت، چشمان خسته‌ی من ستاره می‌چیند. خوش‌آهنگ‌ترین نغمه‌های هستی نثار قلب خسته و صبورت. روزِ به اوج نشستنت مبارک . . .
آبجی جان
24 اردیبهشت 91 13:43
بسته به محل ارسال مقاله (علمی پژوهشی-علمی ترویجی و ..) بخش abstract را به مقاله بیفزایید. در بخش تشریح مبلغ کارت هدیه ذکر شود. چون بر روی نتیجه گیری مقاله تاثیرگذار است.
مامانی شیما وحدیث
24 اردیبهشت 91 15:16
با کمی تاخیر روز مادر رو به تو فرشته ی آسمونی تبریک عرض میکنم . اگر مادر نباشد زندگی نیست به خورشیدو فلک تا بندگی نیست خدا عشق است ومادر کعبه ی عشق به آنا ن بندگی شرمندگی نیست روزت مبارک
مامانی شیما وحدیث
24 اردیبهشت 91 15:18
سلام مامانی چقدر مطلبت مختصر و کامل بود .خوشمان آمد شرمنده که دیراومدم .میخواستم بهت خبر بدم که آپم ولی اینترنتوم شانس من دوسه روز بود خراب شده بود . بازم ممنون دوست خوبم که سرزدی . امیررضا جونم و خیلی ببوس راستی مبلغش چقدربود
مامان رها
24 اردیبهشت 91 16:21
سلام عزیزم روزتون مبارک
زهرا از نی نی وبلاگ213
26 اردیبهشت 91 11:30
سلااااااام من زهرا هستم .یه پسر کوچولو دارم و یه نی نی ناز در راه. دوست دارم با هم تبادل لینک کنیم. لطفا منو به اسم نی نی وبلاگ213 لینک کن و خبر بده تا منم لینکتون کنم مرسی
مامان امیرحسین
26 اردیبهشت 91 11:53
سلام . مرسی مهربان . ممنون که سر زدید برای شما هم این روز مبارک باشد . من شما را لینک کردم . امیر رضا جان دوست امیرحسین شد .