ثمره عشق ماماني و بابايي اميررضاثمره عشق ماماني و بابايي اميررضا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

مسافركوچولو هديه اي از بهشت

ختنه سوراني

1390/11/24 16:33
6,152 بازدید
اشتراک گذاری

فصل دوم- ختنه

هنوز 10 ساعت از ختنه من نگذشته و در حليكه من در درد غوطه ور ام ، فاميل براي شادباش پيش بابا و مامان ميان. درد امان منو بريده ولي بعضي ها دارن شيريني ميخورن. با خودم ميگم اين چه دامادي كه ...

بگذريم شتري هست كه در خونه هر پسر ميشينه.

عقيقه و وليمه

بر رسم مسلمانان، بابا جوني گوسفندي رو برام كشت و به قولي عقيقه كرد و جشن مختصري رو كه ما ميگيم ختنه سوراني برپا كرد و به قول قديمي ها بابا جوني وليمه داد.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

محيا كوچولو
23 بهمن 90 13:02
مباركه بسلامتي ايشالله حنابندون دوماديش


مامان مريم
23 بهمن 90 14:25
عزير دلم مبارك باشه هزار هزار تا بوس از طرف يه خاله به ني ني خوشگل
مامان بیتا
24 بهمن 90 20:08
مبارک باشه به سلامتی. چه رسم های جالبی
مامان آرتین (شازده کوچولو)
24 بهمن 90 20:20
مبارکککککککککککککککککککه عزیز خاله.
مامان آرتین (شازده کوچولو)
24 بهمن 90 20:21
راستی با اجازتون لینکتون کردم.
مامانی شیما وحدیث
25 بهمن 90 1:12
وای خدا بیچاره این ببعی .. ولی عجب بره ی چاق وچله ایه ها ایشا لا که امیررضا جون همیشه سالم وسلامت باشی عزیزم
مامانی شیما وحدیث
25 بهمن 90 1:13
الهی چه جالبه اولین باره میبینم که واسه ختنه سورون حنا به پای نی نی بزارن ایشالا حنای دامادیش ولی راستی مامان فریده این رسم کجاییهاس؟ فضولی رو حال کردی
مامان ریحانا
25 بهمن 90 1:59
سلام مبارکه ایشالا دومادش کنی عزیزم
مامان طاها
25 بهمن 90 8:17
عزيزم مبارکت باشه انشااله جشن داماديت
مامانی درسا
25 بهمن 90 14:09
من کلبه ی خوشبختی تو را روزی با گلهای شوقم فرش خواهم کرد و قشنگترین لحظه هایم را به پای ساده ترین دقایقت خواهم ریخت تا بدانی عاشق ترین پروانه ات خواهم ماند . . . روز عشق بر شما و مامان مهربون مبارک
نگین مامان رادین
25 بهمن 90 17:30
یادمان باشد اگر دور شدیم،این صدای نفس خاطره هاست که چنین دلگرمیم. ***********HAPPY VALENTINE**********
شنتيا
25 بهمن 90 17:41
سلام امير رضا جون -تبريك ميگم-به سلامتي انشاالله-چه بابا مامان خوبي داري -بايد ازشون تشكر كني كه اينقدر دوست دارن-انشاالله بابا جون گوسفند دوماد شدنتو قربوني كنه-بي خيال اين درداي ختنه باش-چون اين دردا ميگذره و شادياش ميمونه- دوست دارم داداشي
مامان دینا جون
27 بهمن 90 10:49
مبارکت باشه عزیزم.انشااله حنابندون دومادیتو بگیرن و گوسفند قربونی کنن. دینای منم دیروز گوشاشو سوراخ کردیموکلی گریه کرد.
آبجي فهيمه
27 بهمن 90 23:12
سلام: ممنون از حضورتون توي وب خواهركوچولوم... خدا آقا محمدرضاي گل رو براتون حفظش كنه. وب گل پسر شما هم با افتخار لينك شد.
آبجي فهيمه
27 بهمن 90 23:13
ببخشيد...اميررضا
مامان ماهان نفسی
29 بهمن 90 15:55
الهی من فدات دردت بیفته به جون من دست مامان بابا هم درد نکنه با این همه تدارکات بزرگ شدی همه کاراشون جبران کن راستی من با اجازه ات لینک کردمت توهم اگه دوستداری این کارو بکن یه عالمه بوس
نسترن
1 اسفند 90 21:59
سلام. مرسی که بهم سر زدین.. مبارکه ختنه سورانی پسر قشنگمون.ایشالا یه روزی برای خودت مرد بزرگی بشی و مایه افتخار پدر و مادرت.... شما هم لینک شدین.
مامان گیلاس
2 اسفند 90 11:52
سلام مبارکه انشالله دامادیش