ثمره عشق ماماني و بابايي اميررضاثمره عشق ماماني و بابايي اميررضا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره

مسافركوچولو هديه اي از بهشت

خواب هاي اميررضا و بي خوابي هاي من

1390/11/5 22:58
536 بازدید
اشتراک گذاری

خواب امير رضا و بابايي

فكر نمي كردم يه روزي جاي شب و روز عوض بشه. اميررضا جون در طي 24 ساعت معمولا به شرح ذيل معيشت ميكنه:

از ساعت 00:00 الي 03:00 بيداره.

از ساعت 03:00 الي 06:00 خوابه.

از ساعت 06:00 الي 07:30 بيداره.

از ساعت 07:30 الي 09:00 خوابه.

از ساعت 09:00 الي 11:00 بيداره.

از ساعت 11:00 الي 13:00 بيداره.

و به همين ترتيب تا ساعت 24  داستان ادامه داره. حالا شما بگين فرصت خواب براي من كي هست. من عاشق خواب در روزهاي تعطيل ام. اما چه كنم كه همه ي خواب هاي روز تعطيل، تعطيل شد. اين رو هم بگم كه فصل جديدي از زندگي شروع شده و موقعيتهاي تازه اي را دارم تجربه مي كنم. در طي 32 فصل زندگي ام كه با تلخي و شيريني ها گذشته اين ماه كه با اميررضا و مادرش بوده ام، جزء بهترين ماه هاي زندگي ام بوده آخه هر روزش متفاوت بوده و هيچ روز تكراري را تجربه نكرده ام.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

حمید ترنج زر
6 بهمن 90 0:04
سلام بر بابای بیدار. خوبه میدونی چرا بچه هاساعات زندگیشون با بقیه فرق داره برای اینکه تازه از بهشت هبوط کردن، برای اینکه هنوز اینقدر بی معرفت نشدن تا خالق زیباییها رو فراموش کنن، برای اینکه وقتی دلشون برای رب الارباب تنگ میشه میگن بابا و مامانم هم بهره ای از سکوت شب برای بالا رفتن از تردبان آسمان ببرند. راستی چرا تلفنت جواب نمیده نکنه گوشیتو دادی به امیر رضا
مامان ریحانا
6 بهمن 90 0:11
سلام حالا خوبه می خوابه و باز بیدار میشه اگه جای من بودید که ریحانه کل شب رو بیدار بود و نمیخوابید چی می گفتی من مجبور بودم تا 12 ظهر بیدار باشم و از بیخوابی حتی نمیتونستم ناهار درست کنم
مامان دینا
6 بهمن 90 0:27
قربووون این گل پسر برم من با این جور خوابیدنشباز امیررضا خوب میخوابه دینای من هرساعتی بخوابه 8 صبح بیداره
مامان ریحانا
6 بهمن 90 0:50
http://raihane.niniweblog.com/pat13-3.php بخون یکم روحیه میگیری
مامان پارسا جون
6 بهمن 90 21:04
ما هم این دوران رو گذروندیم حتی بدتر از شما باور کنین ولی این امید رو بهتون میدم که هر چی بزرگتر بشه بهتر میشه ایشاا...