ثمره عشق ماماني و بابايي اميررضاثمره عشق ماماني و بابايي اميررضا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

مسافركوچولو هديه اي از بهشت

اولین دندون

1391/5/3 2:30
1,374 بازدید
اشتراک گذاری

دندان 

این بابایی خودشو کشته . دو سه روزیه که یه دفعه مامانی رو صدا میزنه بیا دندون پسرتو نگاه کن. آخه دندون هم ذوق داره. 4 روز دیگه خراب میشه و میره زیر دست دندون پزشکایی مثل دختر عمو معصومه. 

دختر عمو معصومه از دندونای من باید خوشحال بشه که 20 سال دیگه بابتش کلی پول میگیره. صبر کن در روزای بعد، یه چند تا گاز درست و حسابی بابایی و مامانی رو بگیرم تا ....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان فری مهر
3 مرداد 91 21:58
نازی دندون در اوردنش مبارکه .ایشالله همیشه به زیارت حاج اقا کوچولو
در انتظار مهدی یار
6 مرداد 91 10:54
سلام بابای با ذوق...مامانی مهربون... دیشب کلی ذوق کردم. چشم هر وقت دلم گرفت میام خونه حاج امیر زضا جونم...دلم با دیدن زائر خونه خدا باز بشه...این فرشته ها مکه نرفته هم حاجی هستند...بزرگ که می شیم تیره می شیم...ان شاالله امیر رضا جونم زیر سایه امام رضا و پدر مادر و خدای مهربون همیشه خوب و سالم و شاد بمونه... چشم من لینکتون کردم...ممنون از محبتهاتون
مامان آندیا
11 مرداد 91 1:05
مبارک باشه مرواریدت حاجی گلم
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
14 مرداد 91 14:09
روئیدن اولین دندونت مبارک.