ثمره عشق ماماني و بابايي اميررضاثمره عشق ماماني و بابايي اميررضا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

مسافركوچولو هديه اي از بهشت

ستاره سهيل

1391/2/9 22:55
675 بازدید
اشتراک گذاری

به روز نبودن وبلاگ مسافر كوچولو

چند تا نيني وبلاگي برام پيام گذاشتن كه ستاره سهيل ،كجايي پيدات نيست

ببخشيد كه اينقدر دير به دير بهتون سر ميزنم. يه چند روزي اينترنت خونمون قطع بود و يه دو سه هفته اي هم ماماني حال و حوصله درست و حسابي نداشت كه حرفهاي منو براتون تايپ كنه .از طرفي، عكسهاي عيد رو بابايي از دوربينش خالي نكرد و هزار و يك دليل ديگه كه باعث شد من يه 20 روزي ازتون دور باشم.

اگه خودم ميتونستم كه هر روز تنهايي بهتون سر ميزدم ولي....

 

امير رضا و دربند علي آباد كتول

 

 

امير رضا و بغل بابايي

 

اميررضا در كنار شكوفه هاي درخت هلو حياط

امير رضا و شكوفه هاي درخت هلوي حيات

 

 

اصرار بابايي به عكس گرفتن در زير نور آفتاب

 

من عاشق خوردن دستهامم

 

اين هم يه عكس برا آبجي زكيه


 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (14)

مامان دینا جون
30 فروردین 91 18:46
ماشالا امیر رضا چقد بزرگ شده.فکر کنم این دفعه دیگه عکس دومادیشو بذارین.
مامان یاسمن الیسا
30 فروردین 91 19:14
سلام امیر رضا جون و مامانی . اون عکس امیر رضا که توی بغل بابایش بوده خیلی ناز شده عکس هنری هم از آب در اومده
مامی امیرحسین
30 فروردین 91 20:25
آخی ستاره سهیل کوچولئ.چه ناز شدی ماشالا.عاشق اون عکس زیر آفتابتم.ما مامانا همینیم دیگه!وبلاگ میزنیم بعد حوصله آپ کردن نداریم!یکیش خود من!
مامان دینا
31 فروردین 91 0:10
ای جونم .قند عسلم چه عکسای قشنگی خاله اون عکسی که کنار شکوفه ها هستی روخیلی دوست دارم
مامان ریحان عسلی
31 فروردین 91 2:40
سلام رای گیری شروع شده هم اکنون به یاری سبزتان نیازمندیم http://noruz1391.niniweblog.com/post691.php
سمانه مامان پارسا جون
31 فروردین 91 15:23
چه عکسهای خوشگلی چقدر ناز شدی گل پسر
مامان بیتا
31 فروردین 91 17:34
سلام ممنون که به وبلاگ بیتا سرزدید.ماشاالله پسر آقایی داری خدا نگهدارش باشه
نگین مامان رادین
31 فروردین 91 20:12
خاله های گلم و دوستهای عزیزم رای گیری شروع شده نمی خواهید برید و به من رای بدید. رای گیری تو همون وبی یه ادرس پایین همین پست،رای تون رو تو پست رای گیری مسابقه نی نی متفکر بزارید و فقط کافی اسم من رو بنویسید بازم ممنون از همتون. راستی چون دو تا نی نی با اسم رادین شرکت کردند حتما بنویسید رادین مامان نگین عکس ها رو هم تو صفحه 5 همون وب می تونید ببینید عکس من هم اگه از اخر حساب کنید ششمین عکس هستش می بوسمتون این هم ادرس سایت خاله پریسا http://noruz1391.niniweblog.com/cat6.php
محيا كوچولو
1 اردیبهشت 91 12:00
ماشالله اميررضا جون بزرگ شده خدا حفظش كنه براتون زودتربروزكنيد
مامان امیرعلی
1 اردیبهشت 91 21:32
ماشالا پسر شما هم خیلی ناز و خوردنیه.شما هم با افتخار لینک شدید
مامان امیرعلی
1 اردیبهشت 91 22:01
ماشاالله چقدر بزرگ شدی امیررضا جون.مواظب خودت باش خاله.
فرزند ايران زمين
2 اردیبهشت 91 14:49
ماشاالله چه با نمك و خوشگله
مامانی درسا
3 اردیبهشت 91 1:38
امیررضایی خوشحالم اومدی خاله چقده دلم واست تنگ شده بود. چقده ماشاالله بزرگ و خوشگل شدی . عزیزمی .
آبجی جان
3 اردیبهشت 91 12:15
وای امیررضا من سرکارم و وقتی عکساتو دیدم صدای جیغ و دادم تو سالن هم رفت. نانازم چقدر نازتر شدی. مخصوصاض عکس کنار شکوفه های هلو که جیغ مربوطه از همه جیغام بالندتر بود. عسلمی. به بابایی بگو عکس هلو رو برا آبجی جان چاپ کنه. بوووووووووووس