ثمره عشق ماماني و بابايي اميررضاثمره عشق ماماني و بابايي اميررضا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره

مسافركوچولو هديه اي از بهشت

ساعت بيولوژيك

1390/12/23 23:22
1,497 بازدید
اشتراک گذاری

شب بيداري هاي من

سلام به همه نيني هاي وبلاگي  كه هنوز شب و روزشون رو تشخيص نمي دن.

مثل من كه صبح و عصر ميخوابم و شبها تا نيمه شب بيدارم، بيچاره ماماني.

بابايي به بهونه داشتن كلاس ساعت 1 ميخوابه ولي ماماني تا وقتي كه من بيدارم باهام بيداره.

البته شنيدم كه بابايي ميگفت اين هفته اخري كه دانشگاه ميرم وقت تلف كردنه چون داشجويي نمياد كه كلاس تشكيل بدم و درسي داده بشه.

به مامانم قول داده كه بعدظهرها بخوابه تاشب ها با من بيدار بمونه و بازي كنيم

اينم چند تا عكس براي نيني وبلاگي هاي عزيز

بابايي اذيت نكن مي خوام بخوابم

چه خواب با حالي بود. حالا جون ميده برا اذيت كردن ماماني: ماماني من گشنمه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
24 اسفند 90 11:37
پسرم تو که انقدر نازی چرا شبا زود نمی خوابی تا مامان هم استراحت کنه
مامان دینا
25 اسفند 90 0:49
ای جوووونم .قربون اون شب بیداریها مامانی همه بچه ها وقت خواب یه جوررایی ناجوری اذیت میکنن .دیتای من که تو تاریکی میره برای خودش بازی میکنه
مامانی درسا
26 اسفند 90 8:02
چند روز دیگه بهار میاد و همه‌چیز رو تازه می‌کنه، سال رو، ماه رو، روزها رو، هوا رو، طبیعت رو، ولی فقط یک چیز کهنه میشه که به همه اون تاز‌گی می‌ارزه، «دوستیمون»! دنیا را برایتان شاد شاد و شادی را برایتان دنیا دنیا آرزومندم هر روزتان نوروز
مامی امیرحسین
26 اسفند 90 12:04
آخی عزیزم.همدردیم!چه موهای افشونی داری خاله.یکمشو میدی به امیرحسین؟
نگین مامان رادین
17 فروردین 91 2:07
ای قربون او شب بیداریهات و مد لالا کردنت بشم ،عزیزم همه ی نینی ها یه جورایی دوست دارن سر به سر ماماناشون بزارن ولی کمی که بزرگ تر میشن و با هر ماه که رد می کنند و عادتهاشون هم که تغیر می کنه مامان ها دلشون برا عادت ها و شیطنتهای ماه قبلشون تنگ میشه.