ثمره عشق ماماني و بابايي اميررضاثمره عشق ماماني و بابايي اميررضا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

مسافركوچولو هديه اي از بهشت

فقط پرسپوليس

1390/6/8 2:10
501 بازدید
اشتراک گذاری

فقط پرسپوليس

اين بابا جوني عاشق فوتباله. برنامه 90 رو بايد نگاه كنه. من تازه فهميدم اون طرفدار تيم قرمز رنگ پايتخت يعني پرسپوليسه. من 6 تا عمو دارم كه همشون استقلالين و فقط بابا جوني قرمزه. من براي اينكه بابام تنها نباشه و ثابت كنم بچه ناخلفي نيستم طرفدار قرمز شدم هر چند امشب تو برنامه 90 جدول ليگ نگاه كردم حال و روزگار خوبي نداريم، ولي باز ميگم: فقط پرسپوليس. راستي مامان جونم هم قرمزه. پسر عموهام همه آبي و دايي و پسر دايي همه قرمزن

راستي شما چه رنگي هستين؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان نفس طلایی
8 شهریور 90 2:26
قرمزته هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااا


مرسي
محيا كوچولو
9 شهریور 90 23:36
دست از اين كارها بردار بابا زيد، اسمشو اعلام كن، بهتر ميشه باش ارتباط برقرار كرد
هلیا
26 شهریور 90 12:43
من آبیم