ثمره عشق ماماني و بابايي اميررضاثمره عشق ماماني و بابايي اميررضا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

مسافركوچولو هديه اي از بهشت

درخت من

1390/6/19 23:45
2,410 بازدید
اشتراک گذاری

هديه زيبا بابا جوني و مامان جونم

از قديما يه رسم تو بزرگترهامون بوده كه براي نوزادشون يه درختي مي كاشتند و به اسم اون مي كردند. حالا بابا و مامان من هم از اين رسم غافل نشدن و درخت زيباي سيب حياطمون رو به نام من كردند. درختهاي زيادي داخل باغمون هست كه من از بين اونها درخت سيب رو انتخاب كردم.

البته مامان جون گفته امسال بايد درخت سرو رو برام بكارند كه ميفته اواخر دي ماه، يعني درست وقتي كه من 1 ماهه شدم. درخت سيب كه در پايين اين مطلب اومده 3 ساله است. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان نفس طلایی
22 شهریور 90 23:34
وای چه رسم قشنگی


شما هم اگه حياط دارين برا نيني تون يه درخت بكارين
مامان نفس طلایی
22 شهریور 90 23:35



کوثرجون
23 شهریور 90 1:01
سلام
رسم خیلی قشنگیه
به مامان جون و بابا جونت بگو هر چی زودتر یه اسم قشنگ برات انتخاب کنن و قبل بدنیا اومدنت به اسم صدات کنن.


مرسي كوچولو.اسمم رو انتخاب كردن. صدامم ميزنن ولي موقع تولدم ميگن تافاميل سورپريز بشن
مامان پارسا جون
23 شهریور 90 12:41
خیلی عالی بود خانومی مرسی که اومدی پیشمون
هلیا
26 شهریور 90 12:48
درختت مبارکت باشه