ثمره عشق ماماني و بابايي اميررضاثمره عشق ماماني و بابايي اميررضا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

مسافركوچولو هديه اي از بهشت

انتظار

1391/2/30 23:30
596 بازدید
اشتراک گذاری

انتظار شيرين

niniweblog.com

اين كلمه رو من بارها از زبان بابا جوني و مامان جونم شنيدم. اينو مي دونين كه تمام ادمهاي روي زمين منتظر كسي هستند.

بابا جوني ميگه: (روزهاي انتظار دير ميگذرد ولي روزي كه انتظار به سر آيد شيرينيش اونقدر زياد كه همه سختيها فراموش ميشه).  مامان جونم  كتابهاي زيادي در مورد انتظار مطالعه كرده و من از لابلاي حرفها و شنيده ها و ديده هام به اين نتيجه رسيدم.

با اون كه انتظار ديدن مامان جونم  و بابا جوني را مي كشم ولي يه انتظار بزرگ در راه است كه بايد از الان حواسم را بيشتر به آون انتظار شيرين متوجه كنم. ياد شعر قيصر امين پور افتادم كه:

اين روزها كه ،مي گذرد، هر روز

در انتظار آمدنت هستم !

اما...

بامن بگو كه آيا،من نيز

در روزگار آمدنت هستم؟؟؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان بهار و باران
1 شهریور 90 17:47
ایشالله انتظارتون زود به پایان برسه و مسافر کوچولوتون صحیح و سالم به دنیا بیاد


خيلي ممنون از بابت لطف شما.
عمو محسن
1 شهریور 90 23:35
سلام به بابا و مامان مسافر
وبلاگتون جالبه، زودتر براش يه اسم انتخاب كنيد
سعي كنيد مطالبتون يكدست باشه
اين تصاوير متحرك خيلي رو اعصاب خواننده ها اسكيت ميكنن كمتر استفاده كنيد
بقيه اش هم بعدا
با آروزي سلامتي مامان و بچه(خودت هم اصلا مهم نيستي!)


سلام عمو محسن
من كمي تازه كار هستم. وبلاگم رو بهتر خواهم كرد. راستي اسمم هم انتخاب شده ولي گذاشتيم براي روزهاي تولد به همه بگيم. خاله مرضيه و دختر عمو محيا را سلام برسون و ...