ثمره عشق ماماني و بابايي اميررضاثمره عشق ماماني و بابايي اميررضا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره

مسافركوچولو هديه اي از بهشت

روزهای بهاری

1392/2/14 17:41
2,193 بازدید
اشتراک گذاری

ابجی جاااااااان پر

شب جمعه نشون دخمل عمو (معروف به آجی جان) بود. ما هم رفتیم و کلی خوردیم و کف زدیم و ..... به من خیلی خیلی خوش گدشت، نشون به این نشون که تو این نشون کلی بازی کردم و چون هنوز از همه کوچیکترم منو تحویل میگیرن و همه یه جوری میخوان ثابت کنن من اونارو بیشتر دوست دارم .....

آجی

دخمل عمو فاطی که عکسشو آوردم خیلی با حال و مهربون اینقدر منو فشار عاطفی داده که الان  دو روز که رفته تهرون بدنم درد.....کلی با هم تو حیاطمون بازی کردیم. 

جنگل

بابایی  عاشق رفتن به کوه و جنگله ولی مامانی ....بالاخره جمعه یه سری رفتیم جنگل و من وقتی زیبایی ها رو دیدم حق رو به بابایی دادم ...

خودتون قضاوت کنید

 

کنار آب نشستم تا گذر عمر ببینم. چه زود گذشت این 14 ماه

گلهای حیاط

عشق رو فقط میشه توی چشمهای نگران مادر و دستهای خسته پدر دید

مامانی روزت مبارک(روز مادر)

بابایی روز تو هم مبارک (روز معلم)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مرجان مامان اران
16 اردیبهشت 92 0:32
ایشالا همیشه با شادی عزیزم روز بابا جون و مامان جون هم مبارکککک
یاسمن مامان الیسا
16 اردیبهشت 92 18:43
iهمیشه به گشت و تفریح باشید عزیزم
مرجان مامان آران
21 اردیبهشت 92 18:25
گذاشتم خصوصي عزيزم
محيا كوچولو
21 اردیبهشت 92 23:09
سلام خوبين عمو و خانم بچه ها؟خبري ازتون نيست
سپید مامان علی
23 اردیبهشت 92 10:29
عزیزم همیشه به گردش و تفریح و خوش گذرونی... ماشاءالله بزرگ شدی روز مامان و بابات هم با تاخیر مبارک
مامان ماهان نفسی
23 اردیبهشت 92 16:22
انشالله لبات همیشه خندون باشه عزیزم خیلی قیافت مظلوم ومهربونه خدا برای بابا مامانت حفظت کنه