ثمره عشق ماماني و بابايي اميررضاثمره عشق ماماني و بابايي اميررضا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره

مسافركوچولو هديه اي از بهشت

لب تاپ

1392/11/6 23:59
3,983 بازدید
اشتراک گذاری

لب تاپ بابا جون

دقیقا بیست روز پیش مانیتور لب تاپ بابا جون خراب شد و من بیچاره مقصر معرفی شدم. خوشبختانه لب تاپ گارانتی داشت و  رفت تهران ولی با مشکل نبود قطعه مواجه شد و بالاخره قطعه از دبی اومد و لب تاپ هم بعد از بیست روز برگشت.

عروسی دایی محسن

دایی کوچولوی من بالاخره به مراد دلش رسید و ازدواج کرد. من هم یه دو هفته ای درگیر مراسمهای ابتدایی شدم از مراسم خواستگاری  تا بله برون و جشن نشون و این آخری هم عقدشون بود.

دربی

پنجمین شهر آورد رو من تجربه کردم و به جز اون سه تا گلی که زاید زد الباقی دربی ها  خیلی بد بود ولی من به عشق 6 تای 54 هنوز قرمز هستم

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (3)

آبجی جان
13 بهمن 92 15:49
سلام عششششششششششششقم دلم غش رفت واست. بوووووووووووس
عمو احمد
13 بهمن 92 15:50
ماشاالله عجب دسته گلی
محيا كوچولو
19 بهمن 92 23:59
سلام عمو و خاله خوبين با اميررضاتون؟ شما كه زير برف نمودندين؟!