ثمره عشق ماماني و بابايي اميررضاثمره عشق ماماني و بابايي اميررضا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره

مسافركوچولو هديه اي از بهشت

مشهد سوم

1392/3/13 18:58
1,713 بازدید
اشتراک گذاری

امیر رضای خراسان

بچه ها سلام

من یه چند روزی رفته بودم مشهد به پا بوس آقا. چه حالی داد.

هوای خرداد مشهد خیلی خوب و به قول بابایی مشهد هنوز شلوغ نشده بود.

ما با خانواده عمو هادی و بابا بزرگ رفته بودیم.

این بار سوم بود که مشهد رفتم یه بار تو شکم مامانی (تیر 1390) بار دوم وقتی 11 ماه بودم ( آبان 91) و حالا که 18 ماهه شدم (7 خرداد 92).

من عاشق حرم بودم

این همه آدم یه جا ندیده بودم

آب بازی تو حیاط خیلی حال می داد.

بوس کردن در و دیوار حرم چیز جدید بود.

بچه ها من برا همه شما دعا کردم.پ

موقع نماز جماعت من و بابایی اینجا خلوت می کردیم

چون جای خوابم عوض شده بود بد خواب شده بودم

صحن جمهوری و دعای کمیل

 

صحن گوهر شاد و حوض آبش

 و من دایم آب می خوردم

و باز حوض آب در صحن جامع رضوی

به امید پا بوسی دیگر

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

سمانه مامان پارسا جون
16 خرداد 92 13:04
سلام زیارت قبول خوش به حالتون مرسی که واسه نی نی های ما هم دعا کردید چه عکسهای خوشگلی عالی بود عالی [گل
خاله جونی
17 خرداد 92 0:53
زیارت قبول عزیزم
پگاه مامان آرتین
18 خرداد 92 9:06
عزیزم زیارت قبول
ماشالا چه پسر نازی ما لینکتون کردیم


مرجان مامان آران
18 خرداد 92 21:48
زيارت قبول عزيزممممممممم هميشه به سفر هاي خوب جاي ما خاليييييييييييييييييييي
مامان گیسوجون
21 خرداد 92 0:19
سلام عزیزم ممنونم از محبتت زیارت قبول ای جونم چه قند عسلی دارید خدا حفظش کنه
مامان دینا جون
27 خرداد 92 23:30
زیارتت قبول عزیزم .چه عکسهای خوشگلی هم انداختی
یاسمن مامان الیسا
6 مرداد 92 18:47
زیارت قبول ریکا جان. خوش گذشته انشاء الله.